2777
2789

عید چ خبره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

لاغر شو واسه سلامتیت ن چشم دیگرااان

                      👑سرگروهه سبززززز👑.                      تاریخ شروع رژیم 99/3/30 وزن اولیه ی اولیه 103😕              وزن همراه شدن با تاپیک 87😢😢😢                       وزن فعلی  66 😅😅😅 وزن هدف 65😍      خاستن توانستن است💪💪💪 فقط کافیه ی بار برای همیشه اراده کنی و بهترینا رو واسه ی خودت رقم بزنی با تاپیک بامداد خمار عزیز همراهم و ازش ممنونم👙👙

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

تحرک داشته باش..... 

غذاهای ممنوعه ماهی یه بار(فست فود.شیرینی.کره. تنقلات.)

بادام خوردن در روز خیلی سیر نگهدارنده ست....

زیبایی افکار زیبایی جهان است. یادبگیریم زیاد مطالعه کنیم و افراد خوب جامعه باشیم. طبیعت دوست باشیم و احترام بزاریم.

ناهار غذای پختنی نخور،ب جاش میوه خشکبار بخور،برنج هفته ای بیشتر از سه وعده نخور،نوشابه،نوشیدنی کارخانه ای نخور،یه ساعت صبح،ی ساعت عصر پیاده روی،از ی ربع شروع کن،ب ی ساعت برسون،شام هم موقع افطار بخور،صبحانه کامل بخور،عسل،ارده،نیمرو

کتوژنیک😆تاپیک بغلی گفتم

چه چیزایی تو این رژیم مجازه

(ازتون یه خواهشی دارم از شمایی که امضامو میخونی...مادری یا خانوم خونه یا شاغل و یا همه اینا... لطفا موقعی که تو خونه مشغول کاری، اگه شیشه مربا تموم شد ،اگه جعبه مقوایی پیتزا و شیرینی خالی شد ،اگه شامپو تموم شد،قوطی شیر خشک دلبندت خالی شد،شيشه خيارشور و سس و آب معدنی و بطری آب میوه تموم شد،اگه خواستی اسباب بازی شکسته يا هرچیز پلاستیکی يا مقوايي يا فلزي و شيشه اي دور بندازی...یه کیسه پلاستیکی بزرگ بزار دم در هرموقع یکی از اینا تموم شدن لطف کن بندازش داخل اون کیسه و وقتی پر شد سرشو گره بزن، یا بندازش ظرف زباله یا ازش آویزون کن.میدونی چقد اجر کارت میشه؟؟ هم در حق طبیعت و هم در حق اون انسان زباله گردی که ضایعات بازیافتی خشك جمع میکنه لطف بزرگی میکنی و میدونم که پاداش این کار خوبت یه جایی به خودت برمیگرده 🙏🙏💚💚💚)اسم اين كار تفكيك زباله خشك در مبدا است كه در اكثريت كشورهاي اروپايي و جهان اول انجام ميشه
قند و کربوهیدرات رو کاملا باید حذف کنی،بقیه گروهای غذایی مجازه توی نت سرچ کنی همه چی رو توضیح داده، ...

ممنون عزیزم

(ازتون یه خواهشی دارم از شمایی که امضامو میخونی...مادری یا خانوم خونه یا شاغل و یا همه اینا... لطفا موقعی که تو خونه مشغول کاری، اگه شیشه مربا تموم شد ،اگه جعبه مقوایی پیتزا و شیرینی خالی شد ،اگه شامپو تموم شد،قوطی شیر خشک دلبندت خالی شد،شيشه خيارشور و سس و آب معدنی و بطری آب میوه تموم شد،اگه خواستی اسباب بازی شکسته يا هرچیز پلاستیکی يا مقوايي يا فلزي و شيشه اي دور بندازی...یه کیسه پلاستیکی بزرگ بزار دم در هرموقع یکی از اینا تموم شدن لطف کن بندازش داخل اون کیسه و وقتی پر شد سرشو گره بزن، یا بندازش ظرف زباله یا ازش آویزون کن.میدونی چقد اجر کارت میشه؟؟ هم در حق طبیعت و هم در حق اون انسان زباله گردی که ضایعات بازیافتی خشك جمع میکنه لطف بزرگی میکنی و میدونم که پاداش این کار خوبت یه جایی به خودت برمیگرده 🙏🙏💚💚💚)اسم اين كار تفكيك زباله خشك در مبدا است كه در اكثريت كشورهاي اروپايي و جهان اول انجام ميشه
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز