2777
2789
عنوان

زردی

| مشاهده متن کامل بحث + 146 بازدید | 18 پست
دو روز ۴تا کم شوده نیاز،بع بستری داره؟

دستگاه تو خونه آوردید؟ من پسرمو از اول بستری کردم.

19 بود 3 روزه 7 شد.اما بعد از یه هفته دوباره 18 شد.4 روز دیگه بیمارستان رفتم.زردیش به شدت مقاوم بود

دنیا مال همه،بیخیال همه،من با تو حالم خوبه فقط💖

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


تو تاپیک قبلی که دخترت یک روزه بود😂😂😂خیلی باحالی 

نه عزیزم دخترم دوروزش بود ۱۳به دنیا اومد

این روز ها دلم بیشتر از هرروز بی تاب شماست درمان این حال خرابم انتهای راه شماست و انتهای  راه شما یعنی شهادت                 دنیا و تمام لذت هایش هم بماند برای اهلش من اهل دنیا نیستم ...                                                                                                                                                             حرف دل به برادرم جهاد. تو همان شهید شاهد بی قراری هایم هستی .. دوستت دارم رفیق 💗
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز