2777
2789
عنوان

پرینت

44 بازدید | 1 پست

من یک سال قبل شایدم پنج ماه قبل پیام دادم بنظرتون شوهرم پرینت بگیره پیاما میاد بالا یا ن

من خيلي خيلي خيلي خيلي خيلي تنهام ..... هيچكسي نيست ك موفقيت هامو بهش بگم و خوشحال بشه هيچكسي نيست ك شكست هامو بهش بگم ناراحت بشه هيچكي نيست ك باهاش درد دل كنم!!!! تنهاي تنها....
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز