2777
2789
عنوان

مریضی مادر

260 بازدید | 28 پست

دوستان من مادرم نارسایی شدید قلبی داره 

بعد دکتر بهش چند مدل دارو داده 

و گفته یک عمل سنگین هم باید انجام بدی تا قلبت بهبود پیدا کنه 

حالا مادرم مدام نفسش تنگه و پاهاش باد میکنه و نمیتونه درست بخوابه و غذا بخوره 

بعد الان اصلا داروهاش رو مصرف نمیکنه و گفت عمل جراحی هم به هیچ عنوان انجام نمیدم

ینی هر چقدر اعضای خانواده و چنتا از اشناها باهاش صحبت کردیم ، به هیچ عنوان حتی داروهاش رو هم راضی نمیشه که بخوره 

الانم حالش اصلا خوش نیست 

منم همینطور دارم حرص میخورم 

دیگه واقعا اعصابم شدید بهم ریخته 

اخه مادرم جلوی چشمم داره از دستمون میره 

کاری هم نمیتونیم انجام بدیم 

انقدر دلم گرفت که الان اینجا تایپیک زدم.

اخه حتی قبول نمیکنه قرص هاش رو بخوره 

به نظر شما من میتونم چکار کنم ؟؟؟


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

یا صاحب  صبر مامان منم امروز یک حرکتی زد منفجر شدم از عصبانیت 

سهلابفضلک یاعزیز* واسه ظهوروسلامتی امام زمان صلوات ...اللهم صلی علی  موسی بن جعفر  ولی امرک الْحَمْدُ لِلَّهِ عَلَى کُلِّ نِعْمَةٍ وَ أَسْأَلُ اللَّهَ مِنْ کُلِّ خَیْرٍ وَ أَعُوذُ بِاللَّهِ مِنْ کُلِّ شَرٍّ وَ أَسْتَغْفِرُ اللَّهَ مِنْ کُلِّ ذَنْب‏
من مادرم تو لقمه داده بود بهم 

اخه قرص تلخه 

خب اگر من بخوام مثلا بندازم توی لیوان اب یا بزارم با غذایی چیزی بهش بدم خب اون قرص اگر جویده بشه مزه ی تلخشو ادم میفهمه که

اخه نمیشه اصلا  قرصای قلب رو نمیشه اینجوری یواشکی داد به طرف به خاطر اینکه دستورالعمل داره خو ...

چجوریه دستور العملشون بنظرم دیگ باید ب زور متوسل بشید ما مادرم شیمی درمانی میشد اشتها نداشت بزور غذا میدادیم چون واقعا براشون خوب بود ک تقویت بشن

کاری نداره ک قرصاشو سر وقت قاطی شربت کن بده ب خوردش  شربت شیره مثلا😉

اخه اگه قرص رو ادم بندازه داخل شربتی چیزی اون قرص حل میشه 

اصلا اون شربت تلخ میشه

و اینکه بعضی قرص ها رو فقط باید با آب مصرف کرد و کلا یسری قرصها هم نباید بصورت پودر شده یا خورد شده مصرف بشه

من فکر کردم غذا یکم تلخه ولی نفهمیده بودم

عزیزم اخه قرص های قلب رو نمیشه همچین کاری کرد 

چون مثلا دکتر گفته فلان قرص رو باید حتما ۲ ساعت قبل از غذا و فقط با اب میل بشه 

خب حتما یه خطری داره که این طوری باید مصرف بشه دیگه

دکترش رو عوض کن قاعدتا دارو ها باید حالش رو بهتر کنه و خودش با میل بخوره نه اینکه بدتر شه به حرف یک ...

بخدا تا الان چنتا فوق تخصص قلب رفتیم

همه هم یکسری قرص مشخص دادن 

نی تشخیص همشون یک چیز بوده 

درمانشونم یه راه مشخصیه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز