2777
2789
عنوان

کممممک🙏

89 بازدید | 9 پست

سلام ‌دوستان عزیزم .من چندتا مشکل دارم .اول اینکه یک ماهه نیمه سقط کردم و روحیم خیلی حساسه و زود گریم میگیره اصلا نمیتونم حرفمو بزنم قبل از اینم همین بودم ولی الان افتضاحم.دوم اینکه خیلییییی کم زبونم بلد نیستم جواب هیچ کسی را بدم ،وقتی از مادرشوهر ،جاری یا خواهرشوهرم ناراحتم یا حرفی بهم میزنن نمیتونم هیچی بگم از خودم دفاع کنم اصلا دهنم قفل میشه  .بعدش همه را میام به شوهرم میگم اونم ناراحت میشه الان سر همین رابطش با خواهرش سرد شده دلم نمیخواد این طور بشه ولی چکار کنم ...بیشتر از همه از دست جاریم حرص میخورم .دلم میخواد بتونم جوابشونا بدم یا لااقل حرفاشون مهم نباشه برام😔😓

با خانواده همسرت کمتر رفت و آمد کن عزیزم

کاش میشد ...😑شما خوبی؟من بعد یک ماهه نیم اومدم سایت یادمه خیلی دعا میکردین باردار بشید اصلا یادمه شب عرفه خیلی دعاتون کردم ‌.نی نی نداری؟

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


کاش میشد ...😑شما خوبی؟من بعد یک ماهه نیم اومدم سایت یادمه خیلی دعا میکردین باردار بشید اصلا یادمه ش ...

فدات بشم عزیزم

ممنونم

چی بگم هنوز باردار نشدم

ان شاءالله بارداری بعدی به سلامتی زایمان میکنی🤗

فقط از خدا سلامتی و شادی پدر و مادرم و همسرم و خانواده ام رو میخوام همین. خدایا به خودت سپردمشون🤗
فدات بشم عزیزم ممنونم چی بگم هنوز باردار نشدم ان شاءالله بارداری بعدی به سلامتی زایمان میکنی🤗

خیلی داغون شدم بعداز سقط هیچ وقت فکرشم نمیکردم این بلا سرم بیاد .اصلا یجورایی شکستم هر بچه کوچیک یا زن حامله ای میبینم داغون میشم همش ۷ هفته بودم ولی خیلی دل بستم بهش .اصلا نمیدونم خدا دوباره لایقم میدونه یا نه که باردار بشم😭 ان شاءالله شماهم به حق حضرت زهرا خیلی زود باردار میشی عزیزم غصه نخورید😘

خیلی داغون شدم بعداز سقط هیچ وقت فکرشم نمیکردم این بلا سرم بیاد .اصلا یجورایی شکستم هر بچه کوچیک یا ...

عزیزم مطمئن باش دوباره باردار میشی بهت قول میدم عزیزم اصلا نگران نباش

اینقدر هم حرص حرف های خانواده همسر رو نخور 

هرچی گفتن بخند اصلا هیچی نگو بیخیال باش

فقط از خدا سلامتی و شادی پدر و مادرم و همسرم و خانواده ام رو میخوام همین. خدایا به خودت سپردمشون🤗
عزیزم مطمئن باش دوباره باردار میشی بهت قول میدم عزیزم اصلا نگران نباش اینقدر هم حرص حرف های خانواده ...

قربونت  بشم عزیزم 😘ان شاءالله خودتم زود زود باردار بشی .جاری منم بعد ده ساله امسال خدا بهش یه پسر داد ،هیچ کس باورش نمیشد از رحمت خدا ناامید نشو😍

قربونت  بشم عزیزم 😘ان شاءالله خودتم زود زود باردار بشی .جاری منم بعد ده ساله امسال خدا بهش یه ...

ان شاءالله

خیلی ممنونم ازت

ان شاءالله سال دیگه همین موقع تاپیک زایمان بزنی🤗

فقط از خدا سلامتی و شادی پدر و مادرم و همسرم و خانواده ام رو میخوام همین. خدایا به خودت سپردمشون🤗
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  20 ساعت پیش
توسط   ۰۰۱۰  |  7 ساعت پیش