سلام دوستان عزیزم .من چندتا مشکل دارم .اول اینکه یک ماهه نیمه سقط کردم و روحیم خیلی حساسه و زود گریم میگیره اصلا نمیتونم حرفمو بزنم قبل از اینم همین بودم ولی الان افتضاحم.دوم اینکه خیلییییی کم زبونم بلد نیستم جواب هیچ کسی را بدم ،وقتی از مادرشوهر ،جاری یا خواهرشوهرم ناراحتم یا حرفی بهم میزنن نمیتونم هیچی بگم از خودم دفاع کنم اصلا دهنم قفل میشه .بعدش همه را میام به شوهرم میگم اونم ناراحت میشه الان سر همین رابطش با خواهرش سرد شده دلم نمیخواد این طور بشه ولی چکار کنم ...بیشتر از همه از دست جاریم حرص میخورم .دلم میخواد بتونم جوابشونا بدم یا لااقل حرفاشون مهم نباشه برام😔😓
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
فدات بشم عزیزم ممنونم چی بگم هنوز باردار نشدم ان شاءالله بارداری بعدی به سلامتی زایمان میکنی🤗
خیلی داغون شدم بعداز سقط هیچ وقت فکرشم نمیکردم این بلا سرم بیاد .اصلا یجورایی شکستم هر بچه کوچیک یا زن حامله ای میبینم داغون میشم همش ۷ هفته بودم ولی خیلی دل بستم بهش .اصلا نمیدونم خدا دوباره لایقم میدونه یا نه که باردار بشم😭 ان شاءالله شماهم به حق حضرت زهرا خیلی زود باردار میشی عزیزم غصه نخورید😘