2777
2789
عنوان

عقد 💍

612 بازدید | 26 پست

کسی تجربه داره؟

همسرم خونه مستقل داره که از سازمان بهش دادن

ما 9 ماه عقد نامزدی کردیم

همسرم میگه من سنم زیاده (۲۸) من بعد عروسی دیگ جلوگیری نمیکنم 

و احتمالا فروردین یه مراسمی گرفته بشه ک بریم خونه خودمون

میگم الان که خونم آمادس برم اونجا زندگی کنم چون توی هفته نصف خونه مامانم نصف خونه شوهرم

بعدم بعد عروسی ک قراره زود بچه دار شویم حداقل دقت بیشتری باهم بگذرونیم

مامانم گفت وسایلتو ببر

کسی بوده از عقد بره خونه شوهرش پشیمون بشه؟؟


نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزیزم نه خیلی هم درست فکر میکنی برو باهم دیگه این چند ماه رو لذت ببر خوشبخت بسی با دلخوش درکنارهم به بهترین ها برسید

حال دلم فقط با خدا خوبه وقتی اینجارو میبینی از ته دل خداروصدا کن 💗👑             من پرنسس زندگی خودم هستم و لایق ملکه بودن و پرنسس بودن هستم من لایق عالیترین هستم

زود بچه نیارین یکم باهم خوشبگدرونید نی نی میاد این چیزارو یه شکل دیگه میکنه هااا😍

🍃عیب رندان مکن ای زاهد پاکیزه سرشت 🍃                           که گناه دگران برتو نخواهند نوشت                                           
همسرم

شاید تو شهرتون این سن برای پسر زیاده نمیدونم عرف اونجا چی میگه 

اما تو شهر ما پسر ۳۰ سالگی تازه ب فکر ازدواج میفته

donnadarya@ خیلی دوست دارم مهربون امیدوارم بهترینا مال تو باشه💖😍😘
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز