2777
2789
عنوان

طبیعیه که افرادی که بدی کردن رو ...

| مشاهده متن کامل بحث + 466 بازدید | 51 پست
من اگه بگم چه خولی های در حقم میکنن باورت نمیشه ولی دیگه مثل قبل دوستشون ندارم

ادم هیچوقت یادش نمیره مث یه خراش میمونه رو قلبش . تازه شما خوبیم میکنن منکه بازم بدیاشون هر چند روز تکرار میشه 

من تکه ای از خدا هستم . مانند قطره ای از دریا 
اره کاملا طبیعیه...منم هر چقدر خوبی بهم میکنم ته دلم دوستشون ندارم ولی بخاطر خدا ظاهر رو حفظ میکنم

منم فقط بخاطر اونکه ارامش برقرار باشه سکوت میکنم بخاطر خدا محبت میکنم ولی ته قلبم دوستشون ندارم چطور ادمایی رو دوست بدارم که بد رفتار میکنند و تاحالا خیلی بهم اذیت و ازار رسوندن

چقدر خوبه ما ادمها بدونیم که زبان تند چقدر ازار دهندست

و رفتار بد

و دل شکوندن 

من تکه ای از خدا هستم . مانند قطره ای از دریا 

یه چیزی بهت بگم؟ همین الان برای خودت و عزیزات انجام بده.

من توی همین نی نی سایت با دکتر گلشنی آشنا شدم یه کار خیلی خفن و کاملاً رایگانی دارن که حتماً بهت توصیه می کنم خودت و نزدیکانت برید آنلاین نوبت بگیرید و بدون هزینه انجامش بدید.

تنها جایی که با یه ویزیت آنلاین اختصاصی با متخصص تمام مشکلات بدنت از کمردرد تا قوزپشتی و کف پای صاف و... دقیق بررسی می شه و بهت راهکار می دن کل این مراحل هم بدون هزینه و رایگان.

لینک دریافت نوبت ویزیت آنلاین رایگان

ب این فک کن ک همه ادم ها خوبن چون اخرش همه میرن بهشت بالاخره (بجز اونایی ک شیطان مجسمن دیگه)

بدی هم اگر میکنن دیگه ظرفیتشون همونقده

خدا ک.آخر همه رو میبخشه پس ما چکاره ایم ک نبخشیم

(متاسفانه) امروزه در حوزه علمیه، دروس اخلاقیِ عملی و سیروسلوک الی الله و عرفانِ شهودی،بطورکلی ترک شده است.  (درحالیکه) آنچه (در حوزه) باید مهم باشد تربیت طلاب به تزکیه وتهذیبِ اخلاقِ عملی وعرفان شهودی است که ماراآشنابحقیقت اسلام میکندوانسانیت رابمامینمایاند.دورانی ک حقیر،نجف تحصیل میکردم نه تنها این دروس طالب نداشت بلکه منع میشد.درس اخلاق نبود،تفسیر وبیان معارف نبود،مطرود وممنوع بود،فقط جمال الدین گلپایگانی بودوبس،اوهم وقتی به نماز می آمدعبا برسرمیکشیدوازعارف بودن اوکسی خبرنداشت وگرنه اوراازنجف بیرون میکردند.بعضی از کتابفروشها که خرید و فروش کتب فلسفه را به نظر برخی مراجع حرام میدانستند کتابِ اسفارملاصدرا رابا انبر برمیداشتند تا دستشان نجس نشود! خدامیدانددرمدت اقامت درنجف،مورداصابت چه تهمتها بودیم و تحمل چه مشکلاتی نمودیم و باچه مرارتها و تلخیهای حقیقی روبرو بودیم.امید میرفت بعدانقلاب درحوزه برای تدریس اخلاقِ عملی ومعارفِ شهودی تاسیساتی نوین برپاشود آنهم نشد! بعدانقلاب، حقیر کتاب لب الباب درسیروسلوک رانوشتم(باموضوع عرفان وسیروسلوک). روزی ازحوزه آمدندوگفتندشما۲کتاب دیگربنویسیدیکی مختصرترازلب اللباب ویکی مشروحتروعمیقتر،تابرای طلاب تدریس شود، گفتم منعی نیست ولی خواندن این کتابهاتااندازه ای مفیداست ن بتمام معنا؛ آنچه جان حوزه هارا زنده میکندوروح اسلام رازنده مینمایدتدریس حکمتِ عملی وتربیت طلاب به عرفان شهودی است ک بنیاداولیه نفوس راتغییر میدهد وآنان رابه طهارت واقعی وحقیقی میکشاندواگرحوزه اینطورشود حاکمانی تربیت میشوندکه مثل دستپروردگان حقیقی رسول و حواریینِ امیرالمومنین علیهم السلام میشوندوقادرندباطهارت ونفس زکیه تاثیر بسیارعمیق درمردم کشورودنیا بگذارندوبه اسلام واقعی سوق دهند.پس ازمدتی جواب آمد که اخلاق وعرفان عملی مرز ندارد ک دسته بندی و تدریس شود!امااین جواب کامل نیس زیراهمانطورکه فقه و اصول و عربی مرزدارد،عرفانِ عملی واخلاقِ شهودی هم مرزداردوبایددنبال اهل خبره ش رفت وبدین بهانه حوزه راازین علوم خطیره ک حکم اساس وبنیان را دارندتهی وخالی نگذاشت.باذکراین مطالب علت اختفای علامه طباطباییهاووگلپایگانیهامشهودمیشودحتی بعدِانقلاب...(بخشی از کتاب روح مجرد اثرعلامه طهرانی رحمه الله)

حس عذاب وجدان داشتم که افراد درجه یک رو قلبا دوست نداشته باشم ولی دیدم اونا بدی میکنن و این طبیعت من ...

افرین دقیقا عذاب وجدان نداشته باش ولی یه چیزیم دوستانه میگم نمیگم ببخششون ولی نفرت از کسی تو دلت نگه ندار حتی اگه نمیخوای دوسشون داشته باشی چون اونجوری فقط خودت آسیب میبینی نه اونا

ب این فک کن ک همه ادم ها خوبن چون اخرش همه میرن بهشت بالاخره (بجز اونایی ک شیطان مجسمن دیگه) بدی هم ...

بحث به بخشش نیست . به دوست داشتنه . چطوری دوستشون بدارم ولی خیلی ازارم دادن و هنوز هم میدن 

من تکه ای از خدا هستم . مانند قطره ای از دریا 
افرین دقیقا عذاب وجدان نداشته باش ولی یه چیزیم دوستانه میگم نمیگم ببخششون ولی نفرت از کسی تو دلت نگه ...

وقتی به اون ادم یا ادم ها فکر میکنم ناخوداگاه بدیاشون میاد توذهنم

باید بتونم خوبیاشونو بیاد بیارم

ولی میدونم دوس داشتن ضروری نیست 

انگار واقعا گیر افتادم

نمیدونم چکار کنم


من تکه ای از خدا هستم . مانند قطره ای از دریا 

ببین اگ ما نمتونیم بدیای ادما رو فراموش کنیم اشکال از خودمونه

من از وقتی با شوهرم ازدواج کردم این و فهمیدم

چون ب طرز عجیبی بخشنده است و اصلا بدیای دیگران در حق خودش تو یادش هم حتی نمیمونه

اصلا بدی های دیگران ب خودش رو نمیبینه حتی


و دارم میبینم چقدر آزاد ورها و زیبا زندگی میکنه

(متاسفانه) امروزه در حوزه علمیه، دروس اخلاقیِ عملی و سیروسلوک الی الله و عرفانِ شهودی،بطورکلی ترک شده است.  (درحالیکه) آنچه (در حوزه) باید مهم باشد تربیت طلاب به تزکیه وتهذیبِ اخلاقِ عملی وعرفان شهودی است که ماراآشنابحقیقت اسلام میکندوانسانیت رابمامینمایاند.دورانی ک حقیر،نجف تحصیل میکردم نه تنها این دروس طالب نداشت بلکه منع میشد.درس اخلاق نبود،تفسیر وبیان معارف نبود،مطرود وممنوع بود،فقط جمال الدین گلپایگانی بودوبس،اوهم وقتی به نماز می آمدعبا برسرمیکشیدوازعارف بودن اوکسی خبرنداشت وگرنه اوراازنجف بیرون میکردند.بعضی از کتابفروشها که خرید و فروش کتب فلسفه را به نظر برخی مراجع حرام میدانستند کتابِ اسفارملاصدرا رابا انبر برمیداشتند تا دستشان نجس نشود! خدامیدانددرمدت اقامت درنجف،مورداصابت چه تهمتها بودیم و تحمل چه مشکلاتی نمودیم و باچه مرارتها و تلخیهای حقیقی روبرو بودیم.امید میرفت بعدانقلاب درحوزه برای تدریس اخلاقِ عملی ومعارفِ شهودی تاسیساتی نوین برپاشود آنهم نشد! بعدانقلاب، حقیر کتاب لب الباب درسیروسلوک رانوشتم(باموضوع عرفان وسیروسلوک). روزی ازحوزه آمدندوگفتندشما۲کتاب دیگربنویسیدیکی مختصرترازلب اللباب ویکی مشروحتروعمیقتر،تابرای طلاب تدریس شود، گفتم منعی نیست ولی خواندن این کتابهاتااندازه ای مفیداست ن بتمام معنا؛ آنچه جان حوزه هارا زنده میکندوروح اسلام رازنده مینمایدتدریس حکمتِ عملی وتربیت طلاب به عرفان شهودی است ک بنیاداولیه نفوس راتغییر میدهد وآنان رابه طهارت واقعی وحقیقی میکشاندواگرحوزه اینطورشود حاکمانی تربیت میشوندکه مثل دستپروردگان حقیقی رسول و حواریینِ امیرالمومنین علیهم السلام میشوندوقادرندباطهارت ونفس زکیه تاثیر بسیارعمیق درمردم کشورودنیا بگذارندوبه اسلام واقعی سوق دهند.پس ازمدتی جواب آمد که اخلاق وعرفان عملی مرز ندارد ک دسته بندی و تدریس شود!امااین جواب کامل نیس زیراهمانطورکه فقه و اصول و عربی مرزدارد،عرفانِ عملی واخلاقِ شهودی هم مرزداردوبایددنبال اهل خبره ش رفت وبدین بهانه حوزه راازین علوم خطیره ک حکم اساس وبنیان را دارندتهی وخالی نگذاشت.باذکراین مطالب علت اختفای علامه طباطباییهاووگلپایگانیهامشهودمیشودحتی بعدِانقلاب...(بخشی از کتاب روح مجرد اثرعلامه طهرانی رحمه الله)

سعی میکنم ولی وقتی دارم تو یه خونه باشون زندگی میکنم و هر دوسه روز یکبار یه کار بد و یک رفتار بد دوب ...

به نظر من درکمال احترام بهشون بگوچی متوجه نشدم 

اگه دوباره گفت بگومن واقعا ناراحت شدم اینا زمانی بگو که حس بدی بهشون نداری باخودت رو راستی متوجه شدی چی میگم 

بگو ناراحت شدم دلمو شکستی ازخدامیخام هدایتت کنه اگه حق باتو خدامنو ببخشه 

ودیگه باهاشون صحبت نکن تا متوجه اشتباهشون بشن






.لا حَوْلَ وَ لاقـُوّةَ إلّا باللّهِ الْعَلِيِّ  العَظيمِ لامَلْجَأَ وَ لامَنجا مِنَ اللّهِ إِلّاٰ إِلَيْهِ.هيچ دگرگوني و نيرويي جز به خداوند والا و بزرگ تحقق نمي يابد و هيچ پناهگاه و جايگاه نجاتي از خدا جز به سوي خدا نيست.
ببین اگ ما نمتونیم بدیای ادما رو فراموش کنیم اشکال از خودمونه من از وقتی با شوهرم ازدواج کردم این و ...

چطور ممکنه وقتی ادمایی با کاراشون زندگیتو خراب کردن باعث هزاران بدی شدن و الانم باز بدی دارن چطور میشه

اتفاقا منم میخوام ازاد و رها بشم

خسته شدم از این فشار فکری ک رومه 

من تکه ای از خدا هستم . مانند قطره ای از دریا 
بحث به بخشش نیست . به دوست داشتنه . چطوری دوستشون بدارم ولی خیلی ازارم دادن و هنوز هم میدن 

دائما ب این فک کن ک اینا بنده خدان

خدا دوسشون داره

آخرش میرن بهشت و ب چشم آدمای بهشتی بهشون نگاه کن


یا اگر شیعه هستن و محب اهل بیت دائم ب خودت یاداوری کن ک اینا بچه شیعه ان اینا دوستدار امام حسینن

و...

(متاسفانه) امروزه در حوزه علمیه، دروس اخلاقیِ عملی و سیروسلوک الی الله و عرفانِ شهودی،بطورکلی ترک شده است.  (درحالیکه) آنچه (در حوزه) باید مهم باشد تربیت طلاب به تزکیه وتهذیبِ اخلاقِ عملی وعرفان شهودی است که ماراآشنابحقیقت اسلام میکندوانسانیت رابمامینمایاند.دورانی ک حقیر،نجف تحصیل میکردم نه تنها این دروس طالب نداشت بلکه منع میشد.درس اخلاق نبود،تفسیر وبیان معارف نبود،مطرود وممنوع بود،فقط جمال الدین گلپایگانی بودوبس،اوهم وقتی به نماز می آمدعبا برسرمیکشیدوازعارف بودن اوکسی خبرنداشت وگرنه اوراازنجف بیرون میکردند.بعضی از کتابفروشها که خرید و فروش کتب فلسفه را به نظر برخی مراجع حرام میدانستند کتابِ اسفارملاصدرا رابا انبر برمیداشتند تا دستشان نجس نشود! خدامیدانددرمدت اقامت درنجف،مورداصابت چه تهمتها بودیم و تحمل چه مشکلاتی نمودیم و باچه مرارتها و تلخیهای حقیقی روبرو بودیم.امید میرفت بعدانقلاب درحوزه برای تدریس اخلاقِ عملی ومعارفِ شهودی تاسیساتی نوین برپاشود آنهم نشد! بعدانقلاب، حقیر کتاب لب الباب درسیروسلوک رانوشتم(باموضوع عرفان وسیروسلوک). روزی ازحوزه آمدندوگفتندشما۲کتاب دیگربنویسیدیکی مختصرترازلب اللباب ویکی مشروحتروعمیقتر،تابرای طلاب تدریس شود، گفتم منعی نیست ولی خواندن این کتابهاتااندازه ای مفیداست ن بتمام معنا؛ آنچه جان حوزه هارا زنده میکندوروح اسلام رازنده مینمایدتدریس حکمتِ عملی وتربیت طلاب به عرفان شهودی است ک بنیاداولیه نفوس راتغییر میدهد وآنان رابه طهارت واقعی وحقیقی میکشاندواگرحوزه اینطورشود حاکمانی تربیت میشوندکه مثل دستپروردگان حقیقی رسول و حواریینِ امیرالمومنین علیهم السلام میشوندوقادرندباطهارت ونفس زکیه تاثیر بسیارعمیق درمردم کشورودنیا بگذارندوبه اسلام واقعی سوق دهند.پس ازمدتی جواب آمد که اخلاق وعرفان عملی مرز ندارد ک دسته بندی و تدریس شود!امااین جواب کامل نیس زیراهمانطورکه فقه و اصول و عربی مرزدارد،عرفانِ عملی واخلاقِ شهودی هم مرزداردوبایددنبال اهل خبره ش رفت وبدین بهانه حوزه راازین علوم خطیره ک حکم اساس وبنیان را دارندتهی وخالی نگذاشت.باذکراین مطالب علت اختفای علامه طباطباییهاووگلپایگانیهامشهودمیشودحتی بعدِانقلاب...(بخشی از کتاب روح مجرد اثرعلامه طهرانی رحمه الله)

به نظر من درکمال احترام بهشون بگوچی متوجه نشدم  اگه دوباره گفت بگومن واقعا ناراحت شدم اینا زما ...

عزیزم همین چند روز قبل باهاش حرف زدم میدونی چی گفت

گفت با خودم خیلی تا حالا تعهد بستم که دیگه حرف بد نزنم ولی بازم تکرار میکنم

اینو ک گفت فهمیدم اون بیماره . بیمار روحی

ولی بازم تکرار میکنه اونم زیاد

همین امروز صبح

و متاسفانه فشارروحی بدی بهم میاد در حدی که ضعف میکنم پاهام گز گز میکنه . و این اخلاق ۲۸ سال ایشونه .

من تکه ای از خدا هستم . مانند قطره ای از دریا 
وقتی به اون ادم یا ادم ها فکر میکنم ناخوداگاه بدیاشون میاد توذهنم باید بتونم خوبیاشونو بیاد بیارم ...

باید ببینی اون آدم چقد تو رو میبینه یا میشنوه اگه فرض براین باشه مثلا ی مرد ب طور مثال ب همسرش توجه و حمایتی نداشته باش ببخشید ب وضوح میگم اما در اتاق خواب کمبودی برا زن نزاره اون مرد لایق ببخش نیس چون ب صرف نیاز سمت همسر اومده ...از این دس مثال ...

چطور ممکنه وقتی ادمایی با کاراشون زندگیتو خراب کردن باعث هزاران بدی شدن و الانم باز بدی دارن چطور می ...

ببین من از بعد دینی میگم

نمدونم ب دردت میخوره یا نه


منطق اسلام اینه ظلم فردی رو بدون استثنا ببخشین

ظلم اجتماعی رو اما خدا نمیبخشه مثلا اگر حاکم ظالم باشه


اما منطق قران اینه هر کی هر ظلمی بهتون کرد بدون استثنا بلخشیدش

رشد انسان تو اینه

(متاسفانه) امروزه در حوزه علمیه، دروس اخلاقیِ عملی و سیروسلوک الی الله و عرفانِ شهودی،بطورکلی ترک شده است.  (درحالیکه) آنچه (در حوزه) باید مهم باشد تربیت طلاب به تزکیه وتهذیبِ اخلاقِ عملی وعرفان شهودی است که ماراآشنابحقیقت اسلام میکندوانسانیت رابمامینمایاند.دورانی ک حقیر،نجف تحصیل میکردم نه تنها این دروس طالب نداشت بلکه منع میشد.درس اخلاق نبود،تفسیر وبیان معارف نبود،مطرود وممنوع بود،فقط جمال الدین گلپایگانی بودوبس،اوهم وقتی به نماز می آمدعبا برسرمیکشیدوازعارف بودن اوکسی خبرنداشت وگرنه اوراازنجف بیرون میکردند.بعضی از کتابفروشها که خرید و فروش کتب فلسفه را به نظر برخی مراجع حرام میدانستند کتابِ اسفارملاصدرا رابا انبر برمیداشتند تا دستشان نجس نشود! خدامیدانددرمدت اقامت درنجف،مورداصابت چه تهمتها بودیم و تحمل چه مشکلاتی نمودیم و باچه مرارتها و تلخیهای حقیقی روبرو بودیم.امید میرفت بعدانقلاب درحوزه برای تدریس اخلاقِ عملی ومعارفِ شهودی تاسیساتی نوین برپاشود آنهم نشد! بعدانقلاب، حقیر کتاب لب الباب درسیروسلوک رانوشتم(باموضوع عرفان وسیروسلوک). روزی ازحوزه آمدندوگفتندشما۲کتاب دیگربنویسیدیکی مختصرترازلب اللباب ویکی مشروحتروعمیقتر،تابرای طلاب تدریس شود، گفتم منعی نیست ولی خواندن این کتابهاتااندازه ای مفیداست ن بتمام معنا؛ آنچه جان حوزه هارا زنده میکندوروح اسلام رازنده مینمایدتدریس حکمتِ عملی وتربیت طلاب به عرفان شهودی است ک بنیاداولیه نفوس راتغییر میدهد وآنان رابه طهارت واقعی وحقیقی میکشاندواگرحوزه اینطورشود حاکمانی تربیت میشوندکه مثل دستپروردگان حقیقی رسول و حواریینِ امیرالمومنین علیهم السلام میشوندوقادرندباطهارت ونفس زکیه تاثیر بسیارعمیق درمردم کشورودنیا بگذارندوبه اسلام واقعی سوق دهند.پس ازمدتی جواب آمد که اخلاق وعرفان عملی مرز ندارد ک دسته بندی و تدریس شود!امااین جواب کامل نیس زیراهمانطورکه فقه و اصول و عربی مرزدارد،عرفانِ عملی واخلاقِ شهودی هم مرزداردوبایددنبال اهل خبره ش رفت وبدین بهانه حوزه راازین علوم خطیره ک حکم اساس وبنیان را دارندتهی وخالی نگذاشت.باذکراین مطالب علت اختفای علامه طباطباییهاووگلپایگانیهامشهودمیشودحتی بعدِانقلاب...(بخشی از کتاب روح مجرد اثرعلامه طهرانی رحمه الله)

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2790
2778

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

کدوم حکومت

13mahgoli | 20 ثانیه پیش
2791
2779
2792