الهام_eh مدیر عضویت: 1398/08/20 تعداد پست: 1873 عنوان ظرف شویی | مشاهده متن کامل بحث + 130 بازدید | 19 پست من امروز ظرف شویی خریدم😁هرکی هرچی بلده به منم یاد بده! چه مارک شوینده مصرف میکنین و راضی هستین؟ نصاب گفت قرص استفاده نکنم فقط پودر🤨 1399/09/11 | 15:56 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
الهام_eh مدیر استارتر عضویت: 1398/08/20 تعداد پست: 1873 منم دارم برای جهازمه مارکش هاردستونه برای شرکت پاکشوما بمن گفت فقط قرص استفاده کن پودر باعث رسوب میش ... ماهم دونفریم ولی به مایع حساسیت دارم پوست دستم کنده میشه عین مار پوست میندازم 😩منم تعجب کردم از حرف نصاب چون معمولا میگن قرص بهتره
الهام_eh مدیر استارتر عضویت: 1398/08/20 تعداد پست: 1873 منم دارم برای جهازمه مارکش هاردستونه برای شرکت پاکشوما بمن گفت فقط قرص استفاده کن پودر باعث رسوب میش ... میگن حداقل ماهی دوبار باااید روشن کنی خراب میشه بلااستفاده
mvmvmv عضویت: 1399/07/27 تعداد پست: 1051 ماهم دونفریم ولی به مایع حساسیت دارم پوست دستم کنده میشه عین مار پوست میندازم 😩 منم تعجب کردم از ح ... دستکش بپوش ،البته بمن گفت استفاده نکنی خراب میشه ،من پارسال گرفتم ۸ تومن ،مبارکتون باسه ب دلخوش استفاده کنید
الهام_eh مدیر استارتر عضویت: 1398/08/20 تعداد پست: 1873 دستکش بپوش ،البته بمن گفت استفاده نکنی خراب میشه ،من پارسال گرفتم ۸ تومن ،مبارکتون باسه ب دلخوش استف ... مرسی عزیزم میپوشم
الهام_eh مدیر استارتر عضویت: 1398/08/20 تعداد پست: 1873 فردا میخوام برم نمک و قرص و پودر و ژل و جلا برای ظرف شویی بخرم لطفا از تجربیاتتون بگین تو این گرونی یه مارک خوب بخرم🙏🙏🙏