2789
عنوان

پریود 😐

165 بازدید | 6 پست

سلام خانما. نمیدونم چرا از داروخانه میرن نوار بهداشتی میخرن انگار مواد مخدر دارن قاچاق میکنم😐 دختر بچه هام وقتی پریود می‌شن مادرا بیشتر اون هارو گمراه میکنن تا توضیح.نمیدونم چرا اینقدر پریود رو شرم و بد می‌دونن اگه شرم بود چرا خدا اون رو به صورت طبیعی تو بدن ما گذاشت؟؟پریود شدن نشان سلامتی جسمی هست و اگه دختری نشه مشکل سازه.و اصلا روشون نمیشه به کسی چیزی بگن.مدرسه هام الان یکم بهتر شد و قبلاً اصلا این درس رو رد میکردن.

پریود یه چیز طبیعی هست و نشان از سلامتی جسمیه.نه شرمه و نه دختری که پریود هست کثیف.لطفا این باور ها رو کنار بزارین و به دختراتون توضیح بدید که اونا آمادگی داشته باشن.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

والا بخدا 😒✋🏻

من یه بار رفتم نوار بهداشتی بگیرم ، داروخانه فروشندش مرد بود ، رفتم درخواست کردم از آقاهه بعد یه خانمه یواش جوری که فقط خودم بشنوم بهم گفت یکم حیا داشته باش واقعا فازش چی بود نمیدونم

من نمیگم داد بزنین ولی خب یه چیزه عادیه و پریود و نوار بهداشتی.... 😑😐

والا بخدا 😒✋🏻 من یه بار رفتم نوار بهداشتی بگیرم ، داروخانه فروشندش مرد بود ، رفتم درخواست کردم از ...

چه ربطی به حیا داره😐مگه چیه؟؟ یه چیز طبیعه.تا پنجاه سالگی هر ماه قراره این اتفاق بیفته خو😐

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز