2777
2789
عنوان

پنبه ریز

188 بازدید | 7 پست

سلام دوستان.کسی از نمایندگی پنبه ریز چیزی میدونه..راسته که میگن بمون پولدار شو.‌اخه یکی هی بهم میگه یبار گفتم باشه هی زنگ میزنه خرید بزن خرید بزن یا مثلا هرروز زنگ میزنه تعریف میکنه امروز ۱و پونصد برام پورسانت ریختن دوبارم خرید زدم نزدیک ۴ تومن خرید کردم

دروغه..

با محصولات تو دستم چکار کنم خب.یبار گفتم نمیخوام سه روز فقط زنگ زد ..محصولاتی که بهم داد و به قیمت مصرف کننده حساب میکرد محصولاتی که من میدادم به قیمت نماینده..یعنی ۴تومن خرید کردم نزدیک ۷۰۰تومن باید به اون بدم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

با محصولات تو دستم چکار کنم خب.یبار گفتم نمیخوام سه روز فقط زنگ زد ..محصولاتی که بهم داد و به قیمت م ...

چی؟؟نفهمیدم..

من خودم ثبت نمایندگی زدم رنک طلایی بودم....ولی ققط هزینه کردم و وقتمو تلف

چی؟؟نفهمیدم.. من خودم ثبت نمایندگی زدم رنک طلایی بودم....ولی ققط هزینه کردم و وقتمو تلف

من ۴تومن خرید کردم.حتی نقره هم نشدم.لیدرم بهم محصول داد برای اول کار خب بعد گفتم نمیام محصولاتشو خواستم پس بدم بعضیا رو نداشتم گفت من محصولاتت و با قیمت نماینده برمیدارم که فقط رو دستت نمونه.یا هم پولمو به قیمت مصرف کننده بده

چی؟؟نفهمیدم.. من خودم ثبت نمایندگی زدم رنک طلایی بودم....ولی ققط هزینه کردم و وقتمو تلف

الان کسی که منو برده تو کارم رنگ طلاست ولی خیلی تعریف میکنه نمیدونم ماهی ۱وپونصد پورسانتم شده به شما پورسانت دادن

الان کسی که منو برده تو کارم رنگ طلاست ولی خیلی تعریف میکنه نمیدونم ماهی ۱وپونصد پورسانتم شده به شما ...

الکی میگه اگه طلا باشی و زیر مجموعت ک باید ۳ تا ۴ تفر باشن و اونا بشن نقره یا طلا اوتوقت دویست و خرده ای پورسانتت میشه...همش حرف مفته

الکی میگه اگه طلا باشی و زیر مجموعت ک باید ۳ تا ۴ تفر باشن و اونا بشن نقره یا طلا اوتوقت دویست و خرد ...

اها نه اون فقط یک نفر زیر مجموعه داشت با من که بعدش رفتم ولی نزدیک ۱۲ میلیون خرید زده همشم گفت قرض کردم از آشناهامون .هرچقدر گفتم یه مدرک نشون بده هم خودشو زد به اون راه

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

یه بار

mahe_shabe14 | 18 ثانیه پیش

وضعیت سفید

roohanava | 1 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز