2789

سوالی داری بپرس

وقتی فهمیدم باردارم خیلی خوش حال شدم مثل همه خانوما ، ولی این حس وقتی دو برابر شد که فهمیدم یه انسان از جنس خودم تو دلم دارم، مثل خودم لطیف، احساساتی، مثل همه دخترای این سرزمین مهربون، من خوش حالم که یه دختر تو دلم دارم، که وقتی به دنیا بیاد موهای طلایی رنگشو براش خرگوشی میبندم، وقتی اولین بار بهم بگه مامان همون جا میمیرم و زنده میشم وقتی اولین بار مقنعه سرش کنه و بره مدرسه من با ذوق نکاهش میکنم، وقتی یه دختر موفق تو جامعه باشه من به خودم افتخار میکنم، دلوین عزیزم، تو اومدی تو زندگیم که بشی همه چیزم، دختر داشتن حس متفاوتیه، و مامان یه دختر بودن متفاوت تر❤

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

اول باید چیکار کنم چن تا چیز درنظر دارم ولی سردرگمم مخصوصا ک همسرم میگه نه سخته واینا☹

خب سخته اول باید لباس بخری به مقدار زیاد بعد باید هزینه کنی و فالور جمع کنی اونم فقططططط با تبلیعات 

باید کار با اینستا رو بلد باشی

وقتی فهمیدم باردارم خیلی خوش حال شدم مثل همه خانوما ، ولی این حس وقتی دو برابر شد که فهمیدم یه انسان از جنس خودم تو دلم دارم، مثل خودم لطیف، احساساتی، مثل همه دخترای این سرزمین مهربون، من خوش حالم که یه دختر تو دلم دارم، که وقتی به دنیا بیاد موهای طلایی رنگشو براش خرگوشی میبندم، وقتی اولین بار بهم بگه مامان همون جا میمیرم و زنده میشم وقتی اولین بار مقنعه سرش کنه و بره مدرسه من با ذوق نکاهش میکنم، وقتی یه دختر موفق تو جامعه باشه من به خودم افتخار میکنم، دلوین عزیزم، تو اومدی تو زندگیم که بشی همه چیزم، دختر داشتن حس متفاوتیه، و مامان یه دختر بودن متفاوت تر❤
خب سخته اول باید لباس بخری به مقدار زیاد بعد باید هزینه کنی و فالور جمع کنی اونم فقططططط با تبلیعات& ...

اره تا حدودی بلدم فقط میترسم فروشی نداشته باشم تو دستم بمونن 

خب سخته اول باید لباس بخری به مقدار زیاد بعد باید هزینه کنی و فالور جمع کنی اونم فقططططط با تبلیعات& ...

جنس خیلی خوب قیمت متوسط رو ب بالا بهتره یا جنس معمولی قیمت خیلی مناسب؟

بگذار امیدواری در سیاه ترین روز ها،هنرِ تو باشد🌱
اره تا حدودی بلدم فقط میترسم فروشی نداشته باشم تو دستم بمونن 

عزیزممم چقدر دغدغه هات مثل منه 

ان شاءالاه ک برای هردومون پر خیر و برکت باشه

بگذار امیدواری در سیاه ترین روز ها،هنرِ تو باشد🌱
نه عزیزم حضوری میخوام برم بازار عباس آباد 

اخه من تبریزم یه کانال دارم نوشته تو عباس اباد مغازه داره میشه اگه رفتی ادرس بدم ببینی اونجا هست یا الکیه میترسم پول بزنم 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز