میشه یکم حرفا و چیزای انگیزشی بگینن حالم خوب نیست تنهایی کلافم کرده تمرکز ندارم درس بخونم یکم با حرفای قشنگتون بهم کمک کنین دوستان گلم💋💋💔
کد خدایی که گمان کرده خدای ده ماست،کدخدا نیست خدا نیست بلای ده ماست. حرفی برای گفتن ندارم، من هم اضافه میکنم نانی برای خوردن،روحی برای زندگی،وطنی برای ماندن، اشکی برای ریختن.
پاشو برو سراغ درس و مشقت تا با دمپایی نیومدم سراغت شوخی کردم اول یه آهنگ شاد بذار برقص باهاش بعدش خداروشکرکن که سالمی و شروع کن به کارات برس اهنگ یادت نره
خدایا شکرت امروز 1405/04/01 بی بی چک و جواب ازمایش هر دوتا مثبت شدن هزاران بار شکرت نصیب همه منتظرا بشه 😍❤️🥰
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
پاشو برو سراغ درس و مشقت تا با دمپایی نیومدم سراغت شوخی کردم اول یه آهنگ شاد بذار برقص باهاش بعدش خد ...
وایییی اولش خوندم ترسیدممم😨😨فک کردم دوستی آشنایی هستی 😂😂😂😂😁خوابم میاددد خیلی کلاس انلاینم دارم اصلا حال ندارم فقط میخام بخوابم که اونم نمتونم چون بختک میشممم😣😣😣🙄
کد خدایی که گمان کرده خدای ده ماست،کدخدا نیست خدا نیست بلای ده ماست. حرفی برای گفتن ندارم، من هم اضافه میکنم نانی برای خوردن،روحی برای زندگی،وطنی برای ماندن، اشکی برای ریختن.
خیلی تنهام عصبی هستم این اواخر خیلی بی ادبم شدم با خانوادمم😐😑
فرادام تولدمه ولی انقده ناراحتم اصلا نمتونم روز تولدمم خوشحال باشم😢😔
کد خدایی که گمان کرده خدای ده ماست،کدخدا نیست خدا نیست بلای ده ماست. حرفی برای گفتن ندارم، من هم اضافه میکنم نانی برای خوردن،روحی برای زندگی،وطنی برای ماندن، اشکی برای ریختن.
خداوند بالاتر از تمام استرس ها و نگراني هاي شماست كافيس خودتون رو به اون بسپاريد ...
اخه کمکم نمیکنه من بهترین دوستم فقط خداست اما خداهم من نمی بینه دیگه احساس میکنم فقط بهم گوش میده اما کمکم نمیکنه 💔💔
کد خدایی که گمان کرده خدای ده ماست،کدخدا نیست خدا نیست بلای ده ماست. حرفی برای گفتن ندارم، من هم اضافه میکنم نانی برای خوردن،روحی برای زندگی،وطنی برای ماندن، اشکی برای ریختن.
عززرززیزززززززممممممم تولدت مبارک 😍😍😍😍😍🌹🌹🌹🌹🌹 چند سالت میشه🤔
ممنوننن هیچکی تولدم براش مهم نیست موندم تولد چه فایده وقتی همه از حضورت ناراحتن😔۱۵ ساله میشم گلم🤗😊😁
کد خدایی که گمان کرده خدای ده ماست،کدخدا نیست خدا نیست بلای ده ماست. حرفی برای گفتن ندارم، من هم اضافه میکنم نانی برای خوردن،روحی برای زندگی،وطنی برای ماندن، اشکی برای ریختن.
عزيز جون بايد صبر داشته باشي شايد چيزي كه خدا برات ميخواد از چيزي كه الان داري بهتره
اخخه نمتونم اینجوری ادامه بدممم 😣😥امیدوارمم😐😍
کد خدایی که گمان کرده خدای ده ماست،کدخدا نیست خدا نیست بلای ده ماست. حرفی برای گفتن ندارم، من هم اضافه میکنم نانی برای خوردن،روحی برای زندگی،وطنی برای ماندن، اشکی برای ریختن.
اصلا باهام حرف نمیزنع میگه خوشش نمیاد ازم که کلا اونجوری هس این خیلی ناراحتم میکنه بعدشم خیلی بی حوصله ام سریع بهم برمیخوره و ناراحت میشم کلا زندگی با خودم برام خیلی سخته😐😥😥بختک هم میشم موقع خواب اعصابم بهم ریخته😢😢
کد خدایی که گمان کرده خدای ده ماست،کدخدا نیست خدا نیست بلای ده ماست. حرفی برای گفتن ندارم، من هم اضافه میکنم نانی برای خوردن،روحی برای زندگی،وطنی برای ماندن، اشکی برای ریختن.