2789
عنوان

من خیلی مامان بدی هستم 😞

404 بازدید | 32 پست

خانم ها دخترم بلند شده بود شیر بخوره خواب بود نق میزد منم گفتم پوشکشو ده شب عوض کردم بذار بازش کنم دخترم توی خواب دستاش پرید ترسید حسابی اصلا خیلی کمم دستشویی کرده بود عذاب وجدان دارم طفلکی با اینکه ترسید برام خندید دوباره خوابید😥

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ن عزیزم من خیلی مامان بدی هستم 😢😢عذاب وجدان داره داغونم میکنه قرص ال دی خوردم اعصابمو بهم ریخته از ی طرف فشار زندگی از طرفی هم فشار بی خوابی (پسرم شبا از ساعت یک شب تا ده یازده صبح بیداره) انقد دیرگزصبح عصبی شدم کلی ب خودم فش دادم ب دردیوارمشت کوبیدم پسرک ترسیده بود 😭😭دوتا هم زدم رو دست‌ش 😭از دیروز عذاب وجدان خفم کرده 

❣️یا رب مباد نظر تو بگردد❣️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز