keili مدیر استارتر عضویت: 1398/11/10 تعداد پست: 1190 عنوان قرص ید و فولیک 41 بازدید | 0 پست بچه ها من ید و فولیک میخوردم بعد از موقعی که دکترم برام متفورمین و کلومفین و دوفاستون داده گفت دیگه ید و فولیکت رو نخور میخواستم ببینم اونهایی هم که این قرص ها رو استفاده میکنن ید و فولیک نمیخورن؟؟؟ 1399/09/09 | 23:31 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب