2789
خواهرشوهرم جفت جاریم خونه خریده مادرشوهرمم کنار جاریم میخواد خونه بخره 😊😊😊😊

حالا چرا خوشحالی اصلا نفهمیدم 😕😁 با جاریت خدای نکرده مشکل داری؟

خدای خوبم؛ این شعر بخشی از احساس تازه‌ی من نسبت به تو رو بیان میکنه:  " مرا هزار امید است و هر هزار تویی/شروع شادی و پایان انتظار  تویی  /بهارها که ز عمرم گذشت و بی تو گذشت /چه بود غیر خزان ها اگر بهار تویی/دلم ز هر چه به غیر از تو بود خالی ماند / در این سرا تو بمان ای که  ماندگار تویی/شهاب زودگذر لحظه های بوالهوسی است /ستاره ای که بخندد به شام تار تویی /جهانیان همه گر تشنگان خون من اند/ چه باک زان همه دشمن چو دوست دار تویی /دلم صراحی لبریز آرزومندی است/ مرا  هزار امید است و هر هزار "تویی"شاعر:سیمین بهبهانی

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من دوتا بالایی رو جراجی کردم دوتا پایینی فعلا نهفته ان😐😑

وای لعنت ب این دندون عقل 

اصن معلوم نیس برا چی درمیاد خو لامصب در نیا 

وقتی هیچ خاصیتی نداری😥😂😂

منصفانه تر این بود که هرکس فقط تاوان نفهمی خودش را میداد...!

ممنون عزیزم.. وای دوتا  بعد چجوری غذا میخوردی؟

از دکتر دوتا باند گذاشت روشون نیم ساعت یبار باند هارو عوض میکردم تا دوساعت همین کارم بود البته یخ هم گذاشتم این طرف اون طرف صورتم که باد نکنه بعد دوساعت اب نمک چندین بار زدم دهنم بعد از اون میوه خوردم غذا نخوردم یدونه مسکن هم خوردم خوابیدم صبح مسواک زدم صبحانه خوردم نهارمم خوردم بعد ۵روز خودم بخیه هارو کشیدم😁😁

اره انقدر چرب زبونی میکنه منو بد میکنه البته مادرشوهرم بارها گفته الکی زبون میریزه

عزیزم واسه کسی بد نخواه 

دلت رو بزرگ تر کن به این چیزا اهمیت نده

خدای خوبم؛ این شعر بخشی از احساس تازه‌ی من نسبت به تو رو بیان میکنه:  " مرا هزار امید است و هر هزار تویی/شروع شادی و پایان انتظار  تویی  /بهارها که ز عمرم گذشت و بی تو گذشت /چه بود غیر خزان ها اگر بهار تویی/دلم ز هر چه به غیر از تو بود خالی ماند / در این سرا تو بمان ای که  ماندگار تویی/شهاب زودگذر لحظه های بوالهوسی است /ستاره ای که بخندد به شام تار تویی /جهانیان همه گر تشنگان خون من اند/ چه باک زان همه دشمن چو دوست دار تویی /دلم صراحی لبریز آرزومندی است/ مرا  هزار امید است و هر هزار "تویی"شاعر:سیمین بهبهانی

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز