مادرای عزیزپسرم یه هفته پیش سرماخورد منم بهش شربت اموکسی سیلین دادم چهارروز دادم بایدحداقل هفت روز میدادم اما قطعش کردم پسرم تبش قطع شد منم دیگه چهارروزدادم اسهالم داشت بخاطرمصرف انتی بیوتیک اموکسی سیلین بود الان سینش خس خس میکنه راه حلی بلدین که چیزی بدم بخوره خوب بشه بنظرتون هسته میوه به خوبه لطفا راهنماییم بکنید