2777
2789
عنوان

سلام

24 بازدید | 1 پست

مادرای عزیزپسرم یه هفته پیش سرماخورد منم بهش شربت اموکسی سیلین دادم چهارروز دادم بایدحداقل هفت روز میدادم اما قطعش کردم پسرم تبش قطع شد منم دیگه چهارروزدادم اسهالم داشت بخاطرمصرف انتی بیوتیک اموکسی سیلین بود الان سینش خس خس میکنه راه حلی بلدین که چیزی بدم بخوره خوب بشه بنظرتون هسته میوه به خوبه لطفا راهنماییم بکنید

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز