2777
2789
عنوان

زردی

| مشاهده متن کامل بحث + 198 بازدید | 43 پست
ای بابا گرفتارشدیم ها من اولی ۳۸ هفته دنبا اومد زردی زیاد بود دومی نزدیکتر به تایم خودش زردی خیلی کم ...

نیلایه منم ۳۸هفته اومدخیلی نگرانشم

خدایـــابقیه باتوچه نسبتی دارن که منونمیبینی قربونت برم

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


منم وحشت دارم خدا بخير بگذرونه😰من ميخوام از هفته اينده هرروز يه كاسه عرق كاسنى بخورم 

فایده ای نداره عزیزم عرق کاسنی مهم اینه بعداز ک ب دنیا اومد اگ خدایی نکرده زرد شد بتونی زردیشو رفع کنی 

کاربری برای دونفره یکیمون مجرد یکیمون متاهل و دوتا جوجه
اره ميگن اگر ٤٠ هفتشون پر بشه نميگيرن توكل برخدا چى بگيم من كه سزارينى ام ٣٨ هفته برميدارنش

انشالاسالم وطلامت باشه

خدایـــابقیه باتوچه نسبتی دارن که منونمیبینی قربونت برم

نیلایه منم ۳۸هفته اومدخیلی نگرانشم

نگران نباش عزیزم خودت تا میتونی آب لیمو شیرین وانار بخور ان شاالله نی نی هم تو دستگاه زودی خوب میشه واقعا سخته درکت میکنم 

گروه بنفش💜وزن شروع ۹۲ وزن هدف اول 87>82>78>74>72>70>وزن نهایی۶۸💪تاریخ شروع ۲۵دی من خیلی قوی هستم و میشه حتما
من نمیگرفتم چون زردی بچم بالا بود دکتر گفت سه شبانه روز مدام زیر دستگاه باشه حتی شبا هم نمیخوابیدم&n ...

چندبودزردیش؟بالانمیاورد؟

خدایـــابقیه باتوچه نسبتی دارن که منونمیبینی قربونت برم

دستگاه هم تایم داره ها، بسته به تعداد لامپ یه تایم مشخصی باید بمونه، زیاد زیر دستگاه بزاری بدنش هیدر ...

میدونم عزیزم

خدایـــابقیه باتوچه نسبتی دارن که منونمیبینی قربونت برم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز