2777
2789
ببین عزیزم اگه توبتونی شوهرتوخامش کنی که نمیتونی تنهاوایستی همشون بیان اگه شوهرت بتونه بگه که خیلی خ ...

اقدام کردم ایشالله باردار شم دعام کن نی نیم به دادم برسه

لطفا اگه امکانش هست برا شادی روح بابا و داداشم یه صلوات بفرستین

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

اقدام کردم ایشالله باردار شم دعام کن نی نیم به دادم برسه

انشالله همون نی نیت ب دادت میرسه اگه حالت تهوع داشته باشی بدویارباشی که خیلی خوبه ی بندبایدزیرسرم باشی واستراحت کنی اونوقت بااون حالت که شوهرت نمیگه پاشوبرای مادرم غذادرس کن 

کاش میشدعمرخودراهدیه میدادم ب اوزندگی رادوست دارم مادرم رابیشتر😍😍😍
اره واقعاادماازدواج میکنن که راحت بشن نمیدونن که تازه بدبختیاشون شروع شده 

پس چرا ازدواج میکنیم با اینکه میدونیم بدبخت میشیما

لطفا اگه امکانش هست برا شادی روح بابا و داداشم یه صلوات بفرستین
پس چرا ازدواج میکنیم با اینکه میدونیم بدبخت میشیما

چون که خدایه چوب برمیداره میزنه پس کلمون میگه برین ازدواج کنین 

کاش میشدعمرخودراهدیه میدادم ب اوزندگی رادوست دارم مادرم رابیشتر😍😍😍
خداکنه عزیزم دعامیکنم برات ب مراددلت برسی 

وقت گرانبهاتو بهم دادی ممنونم

چند وقته دیگه انشالله برات پیام میفرستم که هم باردارشدم هم اینکه رفتم خونه خودم خدا دل همه رو شاد کنه من و تو رو هم همینطور

لطفا اگه امکانش هست برا شادی روح بابا و داداشم یه صلوات بفرستین
چون که خدایه چوب برمیداره میزنه پس کلمون میگه برین ازدواج کنین 

اگه مملکتی داشتیم که مردمش این همه طلاق رو بد نمیدونستن مثل خارج .صدبار طلاق گرفته بودم اگه شغلی داشتم پشت و پناهی داشتم

لطفا اگه امکانش هست برا شادی روح بابا و داداشم یه صلوات بفرستین
وقت گرانبهاتو بهم دادی ممنونم چند وقته دیگه انشالله برات پیام میفرستم که هم باردارشدم هم اینکه رفتم ...

باشه عزیزم من منتظرخبرت میمونم عزیزم خداکنه دلت شادشه عزیزم خوشبختی سهم هرکسیه بروگلم مواظب خودت وخوبیات باش یاعلی 

کاش میشدعمرخودراهدیه میدادم ب اوزندگی رادوست دارم مادرم رابیشتر😍😍😍
اگه مملکتی داشتیم که مردمش این همه طلاق رو بد نمیدونستن مثل خارج .صدبار طلاق گرفته بودم اگه شغلی داش ...

مگه هیچکسونداری داداشی خواهری مادروپدرهیچی نداری 

کاش میشدعمرخودراهدیه میدادم ب اوزندگی رادوست دارم مادرم رابیشتر😍😍😍
مگه هیچکسونداری داداشی خواهری مادروپدرهیچی نداری 

دارم بابا ندارم فقط اما مادرم و خاهر برادرم میگن حرفتو بزن قبول نکن بگو مریض روانی میشم بگو تقسیم کنیم این فشارو بگو دخترم فردا بزرگ میشه میگه چرا مادرمو اذیت کردین وباهاتون دشمن میشه واز این حرفا 

اخرین راه اینه بری خونه مادرشوهر و کار نکنی واین حرفا

لطفا اگه امکانش هست برا شادی روح بابا و داداشم یه صلوات بفرستین
اگه مملکتی داشتیم که مردمش این همه طلاق رو بد نمیدونستن مثل خارج .صدبار طلاق گرفته بودم اگه شغلی داش ...

رفتی عزیزم یاهستی هنوز

کاش میشدعمرخودراهدیه میدادم ب اوزندگی رادوست دارم مادرم رابیشتر😍😍😍
دارم بابا ندارم فقط اما مادرم و خاهر برادرم میگن حرفتو بزن قبول نکن بگو مریض روانی میشم بگو تقسیم کن ...

خب راست میگن سکوت همیشه دشمن ادمه نبایدساکت باشی خدارحمتش کنه عزیزم 

کاش میشدعمرخودراهدیه میدادم ب اوزندگی رادوست دارم مادرم رابیشتر😍😍😍
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز