2777
2789
عنوان

ییلدیز

| مشاهده متن کامل بحث + 1416 بازدید | 38 پست
اخه ییت چرا با مادرش بد بشه  بخاطر سهام؟

نه شاهیکابهش گفت اندربه بابات خیانت کرده و بایه کرددیگه رابطه داشته اونو اورده بود خونه وقتی مانبودیم.

و اندرم بدونه اینکه به ییت خبر بده باهالیت ازدواج کرد

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

 من فقط عاشق زینب و علیهان بودم... بقیشون برام مهم نبود همش خیانت..همش چرت و پرت

ای آنکه دوست دارمت  اما ندارمت 💔،بر سینه می فشارمت ، اما ندارمت💔 ای آسمان من که سراسر ستاره ای تا صبح می شمارمت ، اما ندارمت💔 در عالم خیال خودم چون چراغ اشک بر دیده میگذارمت ، اما ندارمت 💔می خواهم ای درخت بهشتی ، درخت جان در باغ دل بکارمت ، اما ندارمت 💔می خواهم ای شکوفه ترین مثل چتر گل بر سر نگاه دارمت ، اما ندارمت💔
منم تو تویتووب میبینم هالیتو اندر باهم ازدواج میکنن دوباره 

خسته نباشی اون ک مال ی ماه پیشه هالیت بجای ازدواج با یلدیز شاهیکارو هم گول میزنه آخرم با اندر ازدواج میکنه بعدم 

شاهیکاو اندر بعد مشکلاتی سر سهام شرکت و اختیارات مرت ک داماد هالیت شده ب خونش میرم برای اعتراض همون حین یلدیز هم برای دیدن هالیت جان اومده هالیت با همه دعوا می‌کنه آخرم سه تایی هالیتوز از بالا پرت میکنن و میکشنش،

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

طرح درس

abbasia | 2 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز