2777
2789
من هرچی بخرم با کله میاد پایین.من سهام خریدم بورس ر‌ید من طلا خریدم طلا افتاد .البته بهتر ولی گفتم ...

عزیزم هر چی خواستی بخری یه ندایی به ما بده تا بدونیم چی پایین میاد

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


قشنگه.چندگرفتی؟

مرسی .۱۵ونیم.

جدی قشنگه؟ خیلی یا کم؟

حالم خوبه و دوسدارم با حال خوبم حال دیگرانم خوب کنم.نمیری تا بمیرم مادرم.خدایا بابت نعمتات و بخشندگیت شکر.خدایا ممنونم که تجربه شیرین عشق رو نصیبم کردی.پسرم عاقبت بخیر بشی مادر
عزیزم هر چی خواستی بخری یه ندایی به ما بده تا بدونیم چی پایین میاد

بااااعش.بزودی میخوام بزنم تو کار دلار ببینم میترکونمش یا نه😂😂

حالم خوبه و دوسدارم با حال خوبم حال دیگرانم خوب کنم.نمیری تا بمیرم مادرم.خدایا بابت نعمتات و بخشندگیت شکر.خدایا ممنونم که تجربه شیرین عشق رو نصیبم کردی.پسرم عاقبت بخیر بشی مادر

طلا عمرا پایین نمیاد اگرم بیاد روی یه قنپیمت ثابت نمیمونه..مطمئن باش میره بالا ولی واسه بعد از عید..فقط ببین چی میشه به دو تومنم میرسه..

آنچه قسمت توست،از کنارت نخواهد گذشت...👍
آره واقعا قشنگه. چند گرمه مگه؟فک نمیکردم انقد گرون باشه، قیافش ظریفه

۱۲گرمو ۵۲۰ سوت یا ثوت یاصوت هرچی که هست😁😁

اونموقع گرمی ۱۱۶۰بود من خریدم اینو

حالم خوبه و دوسدارم با حال خوبم حال دیگرانم خوب کنم.نمیری تا بمیرم مادرم.خدایا بابت نعمتات و بخشندگیت شکر.خدایا ممنونم که تجربه شیرین عشق رو نصیبم کردی.پسرم عاقبت بخیر بشی مادر
بی خیال همون سوته😁.پس سنگینه  مبارکت باشه گلم به خوشی استفاده کنی ازش.

فداتشم عزیزم ممنون.😘😘😘😘😘

حالم خوبه و دوسدارم با حال خوبم حال دیگرانم خوب کنم.نمیری تا بمیرم مادرم.خدایا بابت نعمتات و بخشندگیت شکر.خدایا ممنونم که تجربه شیرین عشق رو نصیبم کردی.پسرم عاقبت بخیر بشی مادر
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز