2789

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

الان که زده مرد 

خدایا امضا قبلیم رو حذف کردم اینبار نا امیدم نکن ،بچم رو به تو سپردم سلامتیش رو از تو میخوام .دوستان سقط مکرر هستم لطفا برای سلامتی بچم اگه دوست دارید یه صلوات بفرستید ممنون .میخوام اتفاق های خوب بارداری فعلیم رو توی امضاء بنویسم که همش ناله و گلایه نباشه خدا رو شکر امروز ۴‌.۴ .۹۹ رفتم صدا قلبش رو شنیدم خدا رو هزار با شکر .لطفا دعا کنید غربالگری هامم خوب باشه ممنون .خداروشکر امروز ۹۹/۴/۳۱ رفتم سنوگرافی غربالگری خداروشکر خوب بود خدا کنه فردا که میرم آزمایش بدم جواب اونم خوب باشه دعا کنید برام.امروز5/5جواب آزمایشم دیدم خدارو هزار مرتبه شکر خوب بود‌.وای چه حس و حال قشنگی بود انگار یه بار سنگین رو از روی دوشم برداشتن .برای سنو گرافی آنومالی و آزمایشش دعا کنید اونا هم بخیر بگذره .خب امروز ۲۵ .۵ رفتم جواب آزمایش آنومالی رو گرفتم که خدا رو صد هزار مرتبه شکر خوب بود ولی باید سرکلاژ بشم و سنو آنومالی برم خدا کنه اونا هم به دعای شما دوستان خوب باشه.خداروشکر۶.۱۰ رفتم سنو آنومالی گفتن همه چی خوبه ممنون از دوستانی که دعا کردن یکم لکه بینی دارم که ان شاءالله اونم رفع بشه خیالم راحت بشه 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز