2777
2789
عنوان

بارداری

81 بازدید | 11 پست

سلام دوستان من این ماه دکتر بهم استرادیول لتروزول کلومیفن امپول اچ ام جی دوتا داد فردا روز 14 پریودیمه باید برم سونو بنظرتون احتمال حاملگیم تو این ماه چند درصده؟؟؟ 

به نظر من بستگی به فولیکول داره و چون تو داروی کلموفین و اینارو مصرف کردی احتمال زیاد فولیکولت خوب بیاد و اگه استرس نداشته باشی و همسرت هم مشکلی نداشته باشه احتمال۷۰درصد باردار میشی ولی استرس خیلی مهمه من ماه پیش با سه تا فولیکول غالب باردار نشدم چون استرس داشتم

گاهی یک مردبهانه دلخوشی یک زن میشود ویک زن بانی یک مرد...خدایا بهانه دلخوشی را دارم اما باقی اش را به تو میسپارم۰۰۰۰👶👶🤰🤰🤱👶بالاخره تموم شد انتظارم برای تو...تو در اغوشمی

ولی به نظرم امروز باید بری سونوببخشید که میگم چون فردا روز رابطه اس و امروز باید آمپول رو تزریق کنی و بعد ۱۲ ساعت رابطه داشته باشید...

گاهی یک مردبهانه دلخوشی یک زن میشود ویک زن بانی یک مرد...خدایا بهانه دلخوشی را دارم اما باقی اش را به تو میسپارم۰۰۰۰👶👶🤰🤰🤱👶بالاخره تموم شد انتظارم برای تو...تو در اغوشمی

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ولی به نظرم امروز باید بری سونوببخشید که میگم چون فردا روز رابطه اس و امروز باید آمپول رو تزریق کنی ...

مرسی از جوابت ولی دکتر بهم گف روز چهاردهم بیا. از روز 12 تا 19 هم هر روز رابطه داشته باش

مرسی از جوابت ولی دکتر بهم گف روز چهاردهم بیا. از روز 12 تا 19 هم هر روز رابطه داشته باش

اهم آره دیگه...هر دکتری متفاوته برای من گفته بود یک روز در میان... و آمپولی که ماه پیش زدم برای ازاد سازی بود ولی این ماه چون فولیکولام کوچیک بود بهم دوتا اچ ام جی داده بود که از ناف زدم با سرنگای انسولین بود

گاهی یک مردبهانه دلخوشی یک زن میشود ویک زن بانی یک مرد...خدایا بهانه دلخوشی را دارم اما باقی اش را به تو میسپارم۰۰۰۰👶👶🤰🤰🤱👶بالاخره تموم شد انتظارم برای تو...تو در اغوشمی
اهم آره دیگه...هر دکتری متفاوته برای من گفته بود یک روز در میان... و آمپولی که ماه پیش زدم برای ازاد ...

ن مال من عضلانی بودن شب پنجم و هفتم. احتمالش هست حامله شم دوقولو؟ 

ن مال من عضلانی بودن شب پنجم و هفتم. احتمالش هست حامله شم دوقولو؟ 

به بازوتون زدین؟؟اگه دوتا فولیکول غالب داشته باشین با دارو هایی که مصرف کردین به خصوص کلومیفن بله احتمالش بالاست

گاهی یک مردبهانه دلخوشی یک زن میشود ویک زن بانی یک مرد...خدایا بهانه دلخوشی را دارم اما باقی اش را به تو میسپارم۰۰۰۰👶👶🤰🤰🤱👶بالاخره تموم شد انتظارم برای تو...تو در اغوشمی
به بازوتون زدین؟؟اگه دوتا فولیکول غالب داشته باشین با دارو هایی که مصرف کردین به خصوص کلومیفن بله اح ...

عضلانی بودن تو پام زدم حتما باید بازو میزدم😐😐😐

عضلانی بودن تو پام زدم حتما باید بازو میزدم😐😐😐

سرنگش مث آمپول بود یا دراز بو  و سوزنش کوچولو بود؟؟؟چون من دو روز پیش همین آمپولو زدم

گاهی یک مردبهانه دلخوشی یک زن میشود ویک زن بانی یک مرد...خدایا بهانه دلخوشی را دارم اما باقی اش را به تو میسپارم۰۰۰۰👶👶🤰🤰🤱👶بالاخره تموم شد انتظارم برای تو...تو در اغوشمی
سرنگش مثه بقیه امپولا بود 5 سی سی امپولم حلال و پودر بود

دکترا متفاوتن برا من مثل سرنگ انسولین بود که به نافم تزریق کردن درسته واسه شما همون به ب ا س ن باید میزدن ماه پیش به ب ا س ن زدم من

گاهی یک مردبهانه دلخوشی یک زن میشود ویک زن بانی یک مرد...خدایا بهانه دلخوشی را دارم اما باقی اش را به تو میسپارم۰۰۰۰👶👶🤰🤰🤱👶بالاخره تموم شد انتظارم برای تو...تو در اغوشمی
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز