2733
2734
عنوان

با یه هندوستانی چت کردم و بدجور چشمش گرفته بود!+عکسش

| مشاهده متن کامل بحث + 141062 بازدید | 1676 پست
کاملا درست میگی یه نمونه اش پدر من این همه زحمت میکشه بهم میگه درس بخون پیشرفت کن مستقل شو به ازدواج ...

احسنت به پدر فهمیده ی شما 

خدا اینجور مردا رو تو جامعه ی ما بیشتر کنه 

ای مرغ گرفتار،بمانی و ببینی آن روز همایون که به دنیا قفسی نیست


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

من با یه آقای هندی چت کردم البته ایشون اومده بود پی وی من تا بپرسه چه کتابهایی بخونه برای بهتر شدن زبون فارسیش

خلاصه کلی حرف زدم باهاش درباره اسلام و ... 

ولی واقعا حرف دوستی و اینا نبود! و خیلی هم بهم احترام میذاشت😃 از خیلی از ایرانی ها هم مودبتر بود شئونات رو موقع حرف زدن رعایت میکرد

خدایا هرکی برام صلوات میده، هر آرزویی تو دلش هست برآورده به خیر کن 😍آمین💖💚میشه واسه حاجت رواییم صلوات بفرستین؟ خدا خیرتون بده💖 صلوات به نیت اینکه خدا مسائل خانوادگیم رو به بهترین شکل حل کنه، تو تحصیلم موفق باشم و هرچه زودتر یه بخت عالی خدا قسمتم کنه💚و سلامتی و دل شاد برای هممون😍. 💚💙💕
2731

همکلاسی منم میگه یه استانبولی و پیدا میکنم بالاخره باهاش ازدواج میکنم و میرم خخ کسی و پیدا نکرده هنو

فقط 21 هفته و 2 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40
تیکر پنج سالگی دخترمِ😘😘😘
2740
نه عزیزم من هند نرفتم ولی سوریه لبنان و ترکیه و قبرس و آلمان رفتم 

ترکیه چطور بود؟ و اینکه مسافرت رفتی یا باکسی اشنا شدی اونجا؟ 

فقط 21 هفته و 2 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40
تیکر پنج سالگی دخترمِ😘😘😘

من ۲۲ سالم بود تو یاهومسنجر با یه خانوم آمریکایی صحبت میکردم یه بار آیدی پسرش رو داد گفت بیا با پسرم صحبت کن. حالا منم خیلی مذهبی و باحیا بودم فکر کنم خود پسرشم پیام فرستاد منم همینطوری صحبت کردم. یه بارم گفت اگه میشد برای پسرم میگرفتمت (یه همچین چیزی دقیق یادم نیست).  البته من عکس نذاشته بودم فقط با خانومه چت میکردم.

با خارجیهای زیادی هم که مسلمون شده بودند صحبت میکردم. یکیشون یه خانم آمریکایی بود که زندگی خیلی سختی داشت و خیلی تنها بود. یکیشون یه خانم آلمانی بود که فرزندخوانده پدر و مادرش بود. چند نفر دیگه هم بودند اکثرا خانوم. 

یه بار هم یه پسر مسیحی آمریکایی وقتی فهمید ایرانی ام برام پیام فرستاد و کلی از سیاست و دین و فرهنگ و ... صحبت کرد و من برام عجیب بود که چقدر اطلاعات داره راجع به ایران. خیلی هم از دخترهای مسلمون خوشش میومد به خاطر حجابشون. میگفت عین پرنسسها هستند. دفعه بعد که برام پیام فرستاد عصبانی بود گفت راسته که پیامبرتون با دخترعمه اش ازدواج کرد. منم گفتم آره. اونم شروع کرد به توهین به پیامبر منم بلاکش کردم. بعدا فهمیدم مسیحیا دخترعمه دخترخاله و ... اینا رو از محارم میدونند و ازدواج باهاشون رو حرام.

چند بار هم پاکستانیها و لبنانیها برام پیام فرستادند. اونها هم خیلی ایران رو دوست داشتند و خیلیهاشون دوست داشتند تو ایران زندگی کنند.

یه آقایی هم بود اهل بحرین اونم خیلی طرفدار ایران و حکومتمون بود و پسر باحیایی بود. تو رومهای یاهو یه دختر ایرانی رو دیده بود عکس بیحجاب گذاشته بود چند بار نصیحتش کرد که عکسش رو برداره اونم گوش نمیداد به من میگفت تو نصیحتش کن. منم روم نمیشد چیزی به دختره بگم. خلاصه خیلی باغیرت بود  یه بارم تو یک کنفرانس روم من و یک دختر دیگه داشتیم با یه وهابیه بحث میکردیم وهابیه تو بحث آخر جمله اش گفت عزیزم. این آقای بحرینی هم اونجا بود غیرتی شد به وهابیه گفت نگو عزیزم  

الانم با یه خانم کنیایی دوستم. شوهرش ایرانی بوده ولی طلاق گرفته ازش چون شوهرش بهش خیانت کرد و کتکش میزد. بچه هم داشتند. میگفت تو شهرشون تو کنیا آبروی مردای ایرانی رو برده با خیانتهاش به زنش و بدرفتاریهاش. خود خانمه هم فارسی بلده و خیلی خوش اخلاق و خونگرمه.

من ۲۲ سالم بود تو یاهومسنجر با یه خانوم آمریکایی صحبت میکردم یه بار آیدی پسرش رو داد گفت بیا با پسرم ...

همیشه برام سوال بود چرا اروپایی ها وآمریکاییا ازدواج فامیلی ندارن پس به خاطر این بوده

خدایا شکرت❤
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز