دوستان من ۲۲ سالمه بعد الان چند ماهه که مادرم مریض شده و الان این روزها حالش به شدت بد شده
قلبش مشکل داره ریه هاش مشکل داره
الانم کلا به دلیل بیماری قلبی وقتی غذا میخوره حالت تهوع شدید میگیره
همش هم داره ناله میزنه
ینی من واقعا هم به شدت برای این بیماریش ناراحتم و هم خیلی کلافه شدم از این وضعیت
اصلا غیر قابل تحمل شده زندگی برام
وقتی کتاب میخونم یا فیلم نگاه میکنم یا یه کاری دارم انجام میدم بازم اعصابم خستس
نمیدونم دیگه چکار کنم
شما اگه بودین واقعا برای ارامش خودتون چه کاری میتونستین انجام بدین؟