2777
2789
عنوان

کروناا😩

125 بازدید | 4 پست

  دوستان کسانی ک کرونا داشتن علائم اولیشون چه بودخدا خیرتون بده منوازاین بلاتکلیفی نجات بدین یه عمل حساس دارم همش احساس میکنم کرونا دارم تست دادم فردا جوابش میاد؟

اولش با درد و تب بدن شروع میشه اما سرماخوردگی اول با ابریزش بینی و درد گلو هست

کاش هیچ وقت آدمی که سهممون نیست،مِهرش به دلمون نیوفته .دلم واسه جوونیام تنگ شده همون روزایی ک دارن میرن و هیچ وقت نیومدن .... :)      
اولش با درد و تب بدن شروع میشه اما سرماخوردگی اول با ابریزش بینی و درد گلو هست


عزیزم من صب ک ازخواب بلندشدم یکم گلودردداشتم انگارته گلوم یکم خلط داره فقط یبارابریزش بینی ولی انگاربدنم یکم گرمه وبی حاله بنظرت سرما خوردم؟کاش کویدنباشه

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


عزیزم من صب ک ازخواب بلندشدم یکم گلودردداشتم انگارته گلوم یکم خلط داره فقط یبارابریزش بینی ولی انگار ...

اگه بویایی ندارید کروناست منم ابریزش داشتم فقط یکی دوبار ولی بویایی نداشتم دکتر گفت صد درصد کروناست و تست ندادم اگه بویایی دارید تست بایدبیاد

کاش هیچ وقت آدمی که سهممون نیست،مِهرش به دلمون نیوفته .دلم واسه جوونیام تنگ شده همون روزایی ک دارن میرن و هیچ وقت نیومدن .... :)      
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

یبوست

نگارحامی | 14 ثانیه پیش
2791
2779
2792