2777
2789

اگر درباره اینا حرف نمیزنید پس درباره چی میحرفید؟  

کاربری قبلا برای یکی دیگه بود الان واس ما   دلتنگی میکنم ...  ولی حق ندارم بهانه بگیرم ...بیادت می افتم ولی حق ندارم اشک بریزم...تو را میخواهم ولی حق ندارم سراغت را بگیرم...خواب تو را میبینم ولی حق ندارم آمدنت را تعبیر کنم...بی قرار میشوم ولی حق گلایه ندارم...دلم میگیرد ولی حتی حق صداکردنت هم ندارم...قول داده ام...قول داده ام دگر هیچی نگویم...بزرگ شوم...صبوری کنم ...با خاطراتت شاد باشم...و هیچوقت سراغت را نگیرم...من چشمانم را روی زندگی بسته ام.. خنده تلخ من از گریه غمگین تر است   

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

[QUOTE=165310847]معلومه مگ مسخره اونی ک عمرت و پای رابطه بی سر و ته بذاری[/QUOT اگه نخواد هیچ وقت ا ...

دورش و خط میکشم

از خون جوانان وطن لاله دمیده🖤🥀 نه می بخشیم و نه فراموش میکنیم 🦁☀️

شوخی جالبی بود

شوخی چیه خب معلومه قصدش ازدواج نباشه استفادس مگر اینکه خودت بدت نیاد

کاربری قبلا برای یکی دیگه بود الان واس ما   دلتنگی میکنم ...  ولی حق ندارم بهانه بگیرم ...بیادت می افتم ولی حق ندارم اشک بریزم...تو را میخواهم ولی حق ندارم سراغت را بگیرم...خواب تو را میبینم ولی حق ندارم آمدنت را تعبیر کنم...بی قرار میشوم ولی حق گلایه ندارم...دلم میگیرد ولی حتی حق صداکردنت هم ندارم...قول داده ام...قول داده ام دگر هیچی نگویم...بزرگ شوم...صبوری کنم ...با خاطراتت شاد باشم...و هیچوقت سراغت را نگیرم...من چشمانم را روی زندگی بسته ام.. خنده تلخ من از گریه غمگین تر است   
شوخی جالبی بود

شوخی؟؟؟؟

عزیزم من کسی ک عاشقش بودم و قصدش ازدواج بود و بخاطر این ک برام ارزش قائل نبود و کنار گذاشتم بعد ۵ سال

از خون جوانان وطن لاله دمیده🖤🥀 نه می بخشیم و نه فراموش میکنیم 🦁☀️

شوخی؟؟؟؟ عزیزم من کسی ک عاشقش بودم و قصدش ازدواج بود و بخاطر این ک برام ارزش قائل نبود و کنار گذاشت ...

از آدمی حرف میزنم که همه جور عالی ولی میدونی از این وضعیتی که داخلش هستم ناراحتم نمیدونم کجای زندگیشم

از آدمی حرف میزنم که همه جور عالی ولی میدونی از این وضعیتی که داخلش هستم ناراحتم نمیدونم کجای زندگیش ...

خب تا کی میخوای ادامه بدی 

باید تکلیفت و روشن کنه

نمیشه اینجوری بمونه

از خون جوانان وطن لاله دمیده🖤🥀 نه می بخشیم و نه فراموش میکنیم 🦁☀️

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز