2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


خوش بخالتون ک از معاینع زنان واهمه ترس ندارید..اگه منم ترس استرس نداشتم تو این 4سال حتما ای یو ای یا ای وی اف کرده بودم ..هنگام معاینع غیر ارادی بدنم سفت میشه درد وحشتناک میاد سراغم نمیتونم چقدر من بدبختم

آی یو آی چکار میکنن؟

 فرقش با آی وی اف چیه ؟

 💜 مامان 1400🌻《وخدایی که به شدت کافیست》 *هر وقت خیلی بهت سخت گذشت و نا امید شدی و رسیدی ته خط مدام به خودت بگو به مو میرسه ولی پاره نمیشه   ♡خدا هست ♡   تمام درها هم بسته باشد☆تو تنها امیدی  خداوند آنجا که راه نیست راه میگشاید  وهرگز دیر نمیکند فقط کافیست بدانیم  ♡اومیبیند♡میداند♡میتواند♡   من ایمان دارم که تو هوام و داری  به خاطر معجزه قشنگی که بهم نشون دادی هزاران بار ازت ممنونم .    دوسِت دارم خداجون   ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 《گیریم که من هنوز اختر نشدم  ؛ یکسال دگر گذشت و مادر نشدم ؛  افسوس و صد افسوس که ناکام هستم ؛ در غافله عمر توانگر نشدم ؛ آنکس که مرا به طعنه نازا خوانده ؛ بهتر که چو وِی ظالم و کافر نشدم》  ♡آخر تو چه دانی که خدای من کیست ♡  خدا جونم منتظر معجزه بعدی هستماااااا😉😉😉 عاشقتم خدا جون💜 قربونت برم خدا جووونم معجزه بعدی هم نشونم دادی دیگه تا ۳ نشه بازی نشه   ازت میخوام سومی دیگه نینی جونم باشه  مرسی که هستی خدای مهربونم😊
خوش بخالتون ک از معاینع زنان واهمه ترس ندارید..اگه منم ترس استرس نداشتم تو این 4سال حتما ای یو ای یا ...

منم میترسیدم اما الان به خاطر عشق مادر شدن همه چی و دارم تحمل میکنم 

 💜 مامان 1400🌻《وخدایی که به شدت کافیست》 *هر وقت خیلی بهت سخت گذشت و نا امید شدی و رسیدی ته خط مدام به خودت بگو به مو میرسه ولی پاره نمیشه   ♡خدا هست ♡   تمام درها هم بسته باشد☆تو تنها امیدی  خداوند آنجا که راه نیست راه میگشاید  وهرگز دیر نمیکند فقط کافیست بدانیم  ♡اومیبیند♡میداند♡میتواند♡   من ایمان دارم که تو هوام و داری  به خاطر معجزه قشنگی که بهم نشون دادی هزاران بار ازت ممنونم .    دوسِت دارم خداجون   ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 《گیریم که من هنوز اختر نشدم  ؛ یکسال دگر گذشت و مادر نشدم ؛  افسوس و صد افسوس که ناکام هستم ؛ در غافله عمر توانگر نشدم ؛ آنکس که مرا به طعنه نازا خوانده ؛ بهتر که چو وِی ظالم و کافر نشدم》  ♡آخر تو چه دانی که خدای من کیست ♡  خدا جونم منتظر معجزه بعدی هستماااااا😉😉😉 عاشقتم خدا جون💜 قربونت برم خدا جووونم معجزه بعدی هم نشونم دادی دیگه تا ۳ نشه بازی نشه   ازت میخوام سومی دیگه نینی جونم باشه  مرسی که هستی خدای مهربونم😊
خوش بخالتون ک از معاینع زنان واهمه ترس ندارید..اگه منم ترس استرس نداشتم تو این 4سال حتما ای یو ای یا ...

باید استرس و ترس و بزاری کم کم کنار تا بخوای به هدفت برسی

خیلی تلاش میکنم ولی ...

عزیزم منم خودم خیلی ترسو بودم طوریکه از یه تزریق امپول یا ازمایش خون کلی وحشت داشتم ولی به این فکرکردم با این ترس نمیتونم به چیزی که میخوام برسم تااونجایی که تونستم کمش کردم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز