2777
2789
عنوان

خشکیه روی پلک😭

4424 بازدید | 26 پست

چند روزه روی چشمم بالای مژم‌تا زیر ابروم خشکه و خارش و سوزش شدید هر چیم چربش میکنم خوب نمیشه 

کسی تا حالا اینجوری شده؟؟؟؟

‏بد شو چشماتو ببند خوب شو چشماتو باز کن ببین کی کنارته دستاشو ببوس

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اگزماست. تنها چیزی که برای اگزمای من جواب داده ویتامین آد بود.همه چیزم امتحان کردم ولی بهترینش همین ...

میزنم همش چرا خوبش نمیکنه خیلی اذیت کنندس

‏بد شو چشماتو ببند خوب شو چشماتو باز کن ببین کی کنارته دستاشو ببوس
شامپو بچه خوبه باهاش شستشو بدی. من بلفاریت دارم مژم پوسته میده دکتر تنها چیزی ک بهم گفته شامپو بچس

پوست پوست نیس ولی دست میزنم خشکیشو میفهمم

‏بد شو چشماتو ببند خوب شو چشماتو باز کن ببین کی کنارته دستاشو ببوس
تیرویید داری مطمعن باش فردا برو دکتر غدد یا داخلی حتما ازمایش بده

تازه دادم آزمایشو فقط یه چشممه

‏بد شو چشماتو ببند خوب شو چشماتو باز کن ببین کی کنارته دستاشو ببوس
اره منم همینطور هی خوب میشه بازم بعد از چند وقت میاد حس میکنم از حموم رفتن زیاده

یک ماه پیشم گل مژه زده بود همین چشمم

‏بد شو چشماتو ببند خوب شو چشماتو باز کن ببین کی کنارته دستاشو ببوس
پس برو دکتر. کرم ها و صابون های عطری هم به هیچ وجه استفاده نکن

نه روش چیزی جز آد یا وازلین نمیزنم

‏بد شو چشماتو ببند خوب شو چشماتو باز کن ببین کی کنارته دستاشو ببوس
تیرویید داری مطمعن باش فردا برو دکتر غدد یا داخلی حتما ازمایش بده


فقط برا پشت پلک مشکل تیروئیده؟من دوسه روزه یچیزی رو ساعد دستمه ظاهرش مثل اگزماست.یکم خشک و قرمزه ولی اصلا خارش نداره.کلا هیچ حسی نداره انگار

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز