فیگی مدیر استارتر عضویت: 1397/07/17 تعداد پست: 8253 عنوان زایمان طبیعی 128 بازدید | 4 پست سر بچه اولم موقعی که رفتم روی تخت زایمان،بنظرم ماما یک آمپول بهم زد.آمپول به سرم نزد به پام زد.اون آمپول واسه چی بود؟! 1399/08/29 | 17:28 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
فیگی مدیر استارتر عضویت: 1397/07/17 تعداد پست: 8253 بی حسی برا برش ببخشید به اونجا که نزد اون آمپول بی حسی رو