2777
2789
عنوان

صندلی داغ📣📣💥💥/

| مشاهده متن کامل بحث + 14473 بازدید | 2640 پست
ای وای برما..این چ بلایی بود از عاسمان ها بر ما نازل شد/

مطمینی قبلاً  صندلی داغ که ممنوعه نبود

آدما دروغن........🔗برای اینکه عاشقت شن 🖤بهشون دروغ بگو،.  بهشون دروغ بگو ......😏 اینجا خیلی وقته عقیده ها مردن فهمیدم همه دریده ها گرگن نمی دونی طرف رفیقه یا دشمن🤷🏻‍♀️🔪💔..... اره قدیما فاز برعکس بود لااقل حرفات یه کم طعم خوبی میداد 🤏🏽✨..........تاتحویلت گرفتیم یابو برت داشت😏...ولی قبلنا یادت نی انگار اخ یی یسری ادما لال بودن ایکاش😸👐🏿 ...... باید برم🚶🏻‍♀️ ....شاید یه روز دلیلش و بهت بگم.....👌🏼🙂
آرزو ندارم خواهر جان همش حسرته متاسفانه از @مهریماه   عنتر خبر نداری؟

از مهریماه عنتر خبر دارم 😁

متعهد💍.... گلستون ميشه اين خونه                                               همينجورى نميمونه....🥀🌲

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چی بگم حرف و گفتنش آسونه ...دل شکستن که کاری نداره  میگم عذاب وجدان نمیگیرن بعدش ؟؟؟ بدونی به ...

چی بگم😔

💝حافظ کل قران💝اگه سوالی دارین بپرسین در حد توانم کمکتون میکنم 🌹برادر عزیزم(دوست شهید)رضاحاجی زاده +میشه برای شادی روح ایشون صلوات بفرستین😇 آقا جان تمام این سالها که درســـ📖ــــ خواندیم:"دبیر ریاضی" به ما نگفت که حد غربت تو وقتی شیعیانت به گناه⛔️ نزدیک می شوند بی نهایت است"دبیر شیمی" نگفت که اگر عشق و ایمان و معرفت با هم ترکیب شوند ،شرایطــ😍ظهور تو مهیا میشود ✿💠❀💖❀💠✿"دبیر زیست" نگفت که این صدای تپش قلب نیست صدای بی قراری دل برای مهدیست💔..!"دبیر فیزیک" نگفت که جاذبه زمین اشک🥺 های غریبانه توست..نگفت که جاذبه ی زمین🌎 به همان سمتیست که تو هستی"دبیر ادبیات" از عشق مجنون به لیلی ، از غیرت فرهاد گفتـــ😐ــــ ، اما از عشق شیعه به مهدی، از غیرتش به زهرا(س)نگفت...┅┅✿💠❀💖❀💠✿┅┅دبیر تاریخ" نگفت که اماممان امسال سال چندم غربتش است و اینکه نگفتــ😕 غربت اهل بیت علی(ع) از کی شروع شد و تا کی ادامه دارد"دبیر دینی" فقط گفت که انتظار فرجــ از بهترین اعمال👌 است اما نگفت که انتظار فرج یعنی گناه❌ نکنیم و یعنی گناه نکردن از بهترین اعمال اس┅✿💠❀💖❀💠✿┄"دبیر عربی" به ما یاد داد که مهدی اسم خاصی است که تنوین پذیر است!اما نگفت که مهدی خاص ترینـــ🌺اسم خاص است┅✿💠❀💖❀💠✿فدای غربتت آقای‌من🥺😔💔🌱کاش روزی بنویسند✍🏻 به دیواربقیع : کارگران مشغولند به کار احداث ضریح...کاش روزی بنویسند✍🏻 به دیوار بقیع : چند روزی مانده به اتمام ضریح۰۰۰۰۰کاش روزی بنویسند ✍🏻به دیواربقیع : مهدی فاطمه آید، به تماشای ضریح...کاش روزی بنویسند✍🏻 به دیواربقیع : عید امسال، نماز ، صحن بقیع...کاش روزی بنویسند✍🏻 به دیواربقیع : فلش راهنما ⬅️ ، مرقد زهرای شفیع😍😭😔┅✿💠❀💖❀💠✿┅

@830pargol  حدس میزنی امشب چه برنامه ای دارم برات؟؟؟😜😜😜

@ماه_تنها  یه عتیقه نام ببر؟🤣🤣🤣

@nafasam1370  چنتا دوسم داری؟!🙄

@کاپ_کیک_عصبانی  چرا عشقی؟!😆

@نیکی0   چرا انقد تودلی هستی؟جواب بده🤨

///💎نگین قلبتم❤///❤ همیشه عشق باشد؛همیشه برکت❤/// «همین که در آغوش هم هستیم،حالِ هر روزِمان خوب است..» 💜💍👫🏻 👐🏻🥬🥕///جان من و جهان من 💜///هیچوقت باهام چشم تو چشم نشید😌دل به یغما میبرد چشمان مستم😌فقط عشقم میتونه بام چشم تو چشم بشه چونکه چشام مال خودشه😌///نور مهم نیست! وقتی قلبت روشنه...!💫 //من هوشبرم،،،هوشبرِتو،،،ینی تمام عارامشِ تو///وَاللهُ یَعْلَمُ مَا فِی قُلُوبِکُمْ 💫///💎❤///♥این را بدان که عاشق ترین فرد زمینم ،،، دنیا بداند تا آخرش با تو همینم♥♥♥ ///اصالت تو خون آدماست ... اداشو درنیارید!😁😌/// کاربر آنید_پ ام ///
😂😂😂😂نگار دهنتتتتتتتتتت جرررررررررر

چاخلصیم مشتی  /

من همیشع ی صندلی واسم کم بود ،کتم واسم تنگ بود ، کفشام برام کوچیک بود،ساعتم خواب میموند و من ازش جلوتر حرکت میکردم .دنیا برا من جای کوچیکیع ،احساس میکنم همع جا بستس و نمیتونم نفس بکشم، انگار همع این لحظع هارو قبلا دیدم، درختا، صدای ابشار،قورباغه ها، اونارو زمانی میبینم ک در حال مردنم/
الهی بمیرم برات 😔

خدانکنه خواهری

💝حافظ کل قران💝اگه سوالی دارین بپرسین در حد توانم کمکتون میکنم 🌹برادر عزیزم(دوست شهید)رضاحاجی زاده +میشه برای شادی روح ایشون صلوات بفرستین😇 آقا جان تمام این سالها که درســـ📖ــــ خواندیم:"دبیر ریاضی" به ما نگفت که حد غربت تو وقتی شیعیانت به گناه⛔️ نزدیک می شوند بی نهایت است"دبیر شیمی" نگفت که اگر عشق و ایمان و معرفت با هم ترکیب شوند ،شرایطــ😍ظهور تو مهیا میشود ✿💠❀💖❀💠✿"دبیر زیست" نگفت که این صدای تپش قلب نیست صدای بی قراری دل برای مهدیست💔..!"دبیر فیزیک" نگفت که جاذبه زمین اشک🥺 های غریبانه توست..نگفت که جاذبه ی زمین🌎 به همان سمتیست که تو هستی"دبیر ادبیات" از عشق مجنون به لیلی ، از غیرت فرهاد گفتـــ😐ــــ ، اما از عشق شیعه به مهدی، از غیرتش به زهرا(س)نگفت...┅┅✿💠❀💖❀💠✿┅┅دبیر تاریخ" نگفت که اماممان امسال سال چندم غربتش است و اینکه نگفتــ😕 غربت اهل بیت علی(ع) از کی شروع شد و تا کی ادامه دارد"دبیر دینی" فقط گفت که انتظار فرجــ از بهترین اعمال👌 است اما نگفت که انتظار فرج یعنی گناه❌ نکنیم و یعنی گناه نکردن از بهترین اعمال اس┅✿💠❀💖❀💠✿┄"دبیر عربی" به ما یاد داد که مهدی اسم خاصی است که تنوین پذیر است!اما نگفت که مهدی خاص ترینـــ🌺اسم خاص است┅✿💠❀💖❀💠✿فدای غربتت آقای‌من🥺😔💔🌱کاش روزی بنویسند✍🏻 به دیواربقیع : کارگران مشغولند به کار احداث ضریح...کاش روزی بنویسند✍🏻 به دیوار بقیع : چند روزی مانده به اتمام ضریح۰۰۰۰۰کاش روزی بنویسند ✍🏻به دیواربقیع : مهدی فاطمه آید، به تماشای ضریح...کاش روزی بنویسند✍🏻 به دیواربقیع : عید امسال، نماز ، صحن بقیع...کاش روزی بنویسند✍🏻 به دیواربقیع : فلش راهنما ⬅️ ، مرقد زهرای شفیع😍😭😔┅✿💠❀💖❀💠✿┅
خیلی ها  فکر میکنن من الان تو خصوصیم پره پسره  چی بگم 🙁 یه حرفایی میزنن ادم تا فی خالدو ...

سلام

گه خوردن

تامام

///💎نگین قلبتم❤///❤ همیشه عشق باشد؛همیشه برکت❤/// «همین که در آغوش هم هستیم،حالِ هر روزِمان خوب است..» 💜💍👫🏻 👐🏻🥬🥕///جان من و جهان من 💜///هیچوقت باهام چشم تو چشم نشید😌دل به یغما میبرد چشمان مستم😌فقط عشقم میتونه بام چشم تو چشم بشه چونکه چشام مال خودشه😌///نور مهم نیست! وقتی قلبت روشنه...!💫 //من هوشبرم،،،هوشبرِتو،،،ینی تمام عارامشِ تو///وَاللهُ یَعْلَمُ مَا فِی قُلُوبِکُمْ 💫///💎❤///♥این را بدان که عاشق ترین فرد زمینم ،،، دنیا بداند تا آخرش با تو همینم♥♥♥ ///اصالت تو خون آدماست ... اداشو درنیارید!😁😌/// کاربر آنید_پ ام ///
مطمینی قبلاً  صندلی داغ که ممنوعه نبود

عارع منم همینو میگم/



من همیشع ی صندلی واسم کم بود ،کتم واسم تنگ بود ، کفشام برام کوچیک بود،ساعتم خواب میموند و من ازش جلوتر حرکت میکردم .دنیا برا من جای کوچیکیع ،احساس میکنم همع جا بستس و نمیتونم نفس بکشم، انگار همع این لحظع هارو قبلا دیدم، درختا، صدای ابشار،قورباغه ها، اونارو زمانی میبینم ک در حال مردنم/
قبل بغل میدادم پانسمان این کوفتی رو عوض کنی چسبیده رو زخم دلشو ندارم 🤣🤣🤣🤣🤣😘😍

ووویییششش🥺🥺🥺🥺🥺🥺

///💎نگین قلبتم❤///❤ همیشه عشق باشد؛همیشه برکت❤/// «همین که در آغوش هم هستیم،حالِ هر روزِمان خوب است..» 💜💍👫🏻 👐🏻🥬🥕///جان من و جهان من 💜///هیچوقت باهام چشم تو چشم نشید😌دل به یغما میبرد چشمان مستم😌فقط عشقم میتونه بام چشم تو چشم بشه چونکه چشام مال خودشه😌///نور مهم نیست! وقتی قلبت روشنه...!💫 //من هوشبرم،،،هوشبرِتو،،،ینی تمام عارامشِ تو///وَاللهُ یَعْلَمُ مَا فِی قُلُوبِکُمْ 💫///💎❤///♥این را بدان که عاشق ترین فرد زمینم ،،، دنیا بداند تا آخرش با تو همینم♥♥♥ ///اصالت تو خون آدماست ... اداشو درنیارید!😁😌/// کاربر آنید_پ ام ///
@830pargol    حدس میزنی امشب چه برنامه ای دارم برات؟؟؟😜😜😜 @ماه_تنها     ...

من اول عشق بودم

بعد دستو پا در اوردم

کسی که طرز فکرش با شما متفاوت است، دشمنت نیست، فقط انسان دیگریست . 🌱💚🌈 توضیح دادن نشانه ضعفه. شما هروقت سعی میکنید چیزی رو بیشتر توضیح بدید، بیشتر ضعیفید. پس قدرت در اینه که راجع به هیچ چیز، هیچ توضیحی ندید، هیچوقت.😊 دوستان:😂😂منظور مهران مدیری این نبود ک موقع تبادل نظر برای همدیگه توضیح ندین. منظورش این بود ک اگ یه راهی رو انتخاب کردی و مطمئن بودی درسته و دیگران همش میخواستن منصرفت کنن، بهشون توضیح نده.تو راه خودتو برو، اونا نتیجه رو میبینن، و میفهمن ک تو انتخاب درستی داشتی
نه من زشتم از بچه ها بپرس 😅😅😅😅😅😅😅 آره همه میگن کپ خودمه 

زرماز اینجور نگو خیلیم خوشگلی  /

من همیشع ی صندلی واسم کم بود ،کتم واسم تنگ بود ، کفشام برام کوچیک بود،ساعتم خواب میموند و من ازش جلوتر حرکت میکردم .دنیا برا من جای کوچیکیع ،احساس میکنم همع جا بستس و نمیتونم نفس بکشم، انگار همع این لحظع هارو قبلا دیدم، درختا، صدای ابشار،قورباغه ها، اونارو زمانی میبینم ک در حال مردنم/
@830pargol    حدس میزنی امشب چه برنامه ای دارم برات؟؟؟😜😜😜 @ماه_تنها     ...

عجب نامردی هستی 

در راس عتیقه ها کی بود 

همونو نام میبرم 😂

متعهد💍.... گلستون ميشه اين خونه                                               همينجورى نميمونه....🥀🌲
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز