2777
2789
عنوان

صندلی داغ📣📣💥💥/

| مشاهده متن کامل بحث + 14473 بازدید | 2640 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خدا لعنتم کنه کاش هیچ وقت پامو اینجا نمیزاشتم 

خدا نکنه آبجی جون ، چرا ؟ آخه شما که به کسی بدی نکردی 

تاپیک نور💚متاهل💎صلوات برای امام زمان❤️من سراسر مهر و مهر ورزی هستم، در جهان من همه چیز زیباست...    خدایاشکرت
بابا اینا بیا @ماه_تنها    حالا بگو بیا بگو کیو بیشتر دوست داری میخوای دعوا بندازی پر ...

خاع باشه😄😄


آدما دروغن........🔗برای اینکه عاشقت شن 🖤بهشون دروغ بگو،.  بهشون دروغ بگو ......😏 اینجا خیلی وقته عقیده ها مردن فهمیدم همه دریده ها گرگن نمی دونی طرف رفیقه یا دشمن🤷🏻‍♀️🔪💔..... اره قدیما فاز برعکس بود لااقل حرفات یه کم طعم خوبی میداد 🤏🏽✨..........تاتحویلت گرفتیم یابو برت داشت😏...ولی قبلنا یادت نی انگار اخ یی یسری ادما لال بودن ایکاش😸👐🏿 ...... باید برم🚶🏻‍♀️ ....شاید یه روز دلیلش و بهت بگم.....👌🏼🙂
 اری  ولی خب درون دیگه یکیشون اتریشه یکی فرانسه اصلا جفتشونو تاحالا یباردیدم   & ...

امیدوارم زود ببینیشون 

متعهد💍.... گلستون ميشه اين خونه                                               همينجورى نميمونه....🥀🌲
خدا نکنه آبجی جون ، چرا ؟ آخه شما که به کسی بدی نکردی 

خیلی بد بخای کشیدم تو سایت 

خیلی تهمت بهم زدن 

😕

چی بگم دلم پره 

💝حافظ کل قران💝اگه سوالی دارین بپرسین در حد توانم کمکتون میکنم 🌹برادر عزیزم(دوست شهید)رضاحاجی زاده +میشه برای شادی روح ایشون صلوات بفرستین😇 آقا جان تمام این سالها که درســـ📖ــــ خواندیم:"دبیر ریاضی" به ما نگفت که حد غربت تو وقتی شیعیانت به گناه⛔️ نزدیک می شوند بی نهایت است"دبیر شیمی" نگفت که اگر عشق و ایمان و معرفت با هم ترکیب شوند ،شرایطــ😍ظهور تو مهیا میشود ✿💠❀💖❀💠✿"دبیر زیست" نگفت که این صدای تپش قلب نیست صدای بی قراری دل برای مهدیست💔..!"دبیر فیزیک" نگفت که جاذبه زمین اشک🥺 های غریبانه توست..نگفت که جاذبه ی زمین🌎 به همان سمتیست که تو هستی"دبیر ادبیات" از عشق مجنون به لیلی ، از غیرت فرهاد گفتـــ😐ــــ ، اما از عشق شیعه به مهدی، از غیرتش به زهرا(س)نگفت...┅┅✿💠❀💖❀💠✿┅┅دبیر تاریخ" نگفت که اماممان امسال سال چندم غربتش است و اینکه نگفتــ😕 غربت اهل بیت علی(ع) از کی شروع شد و تا کی ادامه دارد"دبیر دینی" فقط گفت که انتظار فرجــ از بهترین اعمال👌 است اما نگفت که انتظار فرج یعنی گناه❌ نکنیم و یعنی گناه نکردن از بهترین اعمال اس┅✿💠❀💖❀💠✿┄"دبیر عربی" به ما یاد داد که مهدی اسم خاصی است که تنوین پذیر است!اما نگفت که مهدی خاص ترینـــ🌺اسم خاص است┅✿💠❀💖❀💠✿فدای غربتت آقای‌من🥺😔💔🌱کاش روزی بنویسند✍🏻 به دیواربقیع : کارگران مشغولند به کار احداث ضریح...کاش روزی بنویسند✍🏻 به دیوار بقیع : چند روزی مانده به اتمام ضریح۰۰۰۰۰کاش روزی بنویسند ✍🏻به دیواربقیع : مهدی فاطمه آید، به تماشای ضریح...کاش روزی بنویسند✍🏻 به دیواربقیع : عید امسال، نماز ، صحن بقیع...کاش روزی بنویسند✍🏻 به دیواربقیع : فلش راهنما ⬅️ ، مرقد زهرای شفیع😍😭😔┅✿💠❀💖❀💠✿┅
امیدوارم زود ببینیشون 

فدات بشم 😘😍

آدما دروغن........🔗برای اینکه عاشقت شن 🖤بهشون دروغ بگو،.  بهشون دروغ بگو ......😏 اینجا خیلی وقته عقیده ها مردن فهمیدم همه دریده ها گرگن نمی دونی طرف رفیقه یا دشمن🤷🏻‍♀️🔪💔..... اره قدیما فاز برعکس بود لااقل حرفات یه کم طعم خوبی میداد 🤏🏽✨..........تاتحویلت گرفتیم یابو برت داشت😏...ولی قبلنا یادت نی انگار اخ یی یسری ادما لال بودن ایکاش😸👐🏿 ...... باید برم🚶🏻‍♀️ ....شاید یه روز دلیلش و بهت بگم.....👌🏼🙂
@golbargam   اسم عشقت چیست

🙄🙄🙄

تموم زندگیم😜

///💎نگین قلبتم❤///❤ همیشه عشق باشد؛همیشه برکت❤/// «همین که در آغوش هم هستیم،حالِ هر روزِمان خوب است..» 💜💍👫🏻 👐🏻🥬🥕///جان من و جهان من 💜///هیچوقت باهام چشم تو چشم نشید😌دل به یغما میبرد چشمان مستم😌فقط عشقم میتونه بام چشم تو چشم بشه چونکه چشام مال خودشه😌///نور مهم نیست! وقتی قلبت روشنه...!💫 //من هوشبرم،،،هوشبرِتو،،،ینی تمام عارامشِ تو///وَاللهُ یَعْلَمُ مَا فِی قُلُوبِکُمْ 💫///💎❤///♥این را بدان که عاشق ترین فرد زمینم ،،، دنیا بداند تا آخرش با تو همینم♥♥♥ ///اصالت تو خون آدماست ... اداشو درنیارید!😁😌/// کاربر آنید_پ ام ///
@موهیتا      افقی یا عمودی مسئله این است ؟؟؟  خیلی خوشحالم برگشتی سایت 😇 @ ...

فققققققققط مورب

بیشتر توضیح بدم آی پیمو تو سایت میبندن  

ترجمه‌ی متون فنی به نفع خیریه       ***به دلایلی نمیتونم درخواست دوستی قبول کنم. ببخشید دوستای عزیزم***
سلام جان جانان تعجب کردم دیدم صدا زدی گفتم دوباره دارین شیطونی میکنین 🤩 احساس میکنم برعکس که خیلی ...

قربوووون توووو😍😍😍😍😍😍😍😘😘😘😘😘😘😘😘🌷😘

🌹🙏دوستان خوبی بدی دیدین حلال کنین🙏🌹
اععع چیکار آجیم داری اععععععع نیستش تا آخرشب عزیز دلم  @golbargam    

همممممممممم

فدای تو من🥰🥰🥰🥰🥰🥰

///💎نگین قلبتم❤///❤ همیشه عشق باشد؛همیشه برکت❤/// «همین که در آغوش هم هستیم،حالِ هر روزِمان خوب است..» 💜💍👫🏻 👐🏻🥬🥕///جان من و جهان من 💜///هیچوقت باهام چشم تو چشم نشید😌دل به یغما میبرد چشمان مستم😌فقط عشقم میتونه بام چشم تو چشم بشه چونکه چشام مال خودشه😌///نور مهم نیست! وقتی قلبت روشنه...!💫 //من هوشبرم،،،هوشبرِتو،،،ینی تمام عارامشِ تو///وَاللهُ یَعْلَمُ مَا فِی قُلُوبِکُمْ 💫///💎❤///♥این را بدان که عاشق ترین فرد زمینم ،،، دنیا بداند تا آخرش با تو همینم♥♥♥ ///اصالت تو خون آدماست ... اداشو درنیارید!😁😌/// کاربر آنید_پ ام ///
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز