نیکی6767 مدیر استارتر عضویت: 1398/12/05 تعداد پست: 5484 عنوان چاق شدم😑 277 بازدید | 20 پست قدم ۱۶۳ وزنم ۶۰ شده .قبلا باشگاه و استخر میرفتم ۵۷ یا ۵۸ بودم الان چاق شدم بعد میخوام کم بخورم نمیشه ضعف میکنم شما چی کار میکنید افسرده شدم 1399/08/29 | 02:03 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
tarane_salmanii عضویت: 1399/02/13 تعداد پست: 2973 منم معده ام مشكل داره يه ذره رژيم ميگيرم معده درد ميگيرم نميدونم چيكار كنم
lili90m عضویت: 1397/08/06 تعداد پست: 40669 من صبح ک پاشدم صبحانه چند لقمه خوردم 😁😁دیگه خبری از غذا نیس تا ۷ هشت شبمثل گاو میخورم 😑😑 اگه خدا بود ما این همه درد نمیکشیدیم 🫠
قرمزی0خوشگله عضویت: 1399/03/17 تعداد پست: 1431 بخاطر بی تحرکی چاق شدیم من با این خوراکم اگه قبل کرونا بود الن چوب خشک بودم ولی معمولیم
نیکی6767 مدیر استارتر عضویت: 1398/12/05 تعداد پست: 5484 منم معده ام مشكل داره يه ذره رژيم ميگيرم معده درد ميگيرم نميدونم چيكار كنم منم اگه نخورم بدن درد میگیره دکترم گفته اصلا روزه و رژیم خوب نیست برام
نیکی6767 مدیر استارتر عضویت: 1398/12/05 تعداد پست: 5484 بخاطر بی تحرکی چاق شدیم من با این خوراکم اگه قبل کرونا بود الن چوب خشک بودم ولی معمولیم فقط ناهر و شام میخورم شامم بعضی اوقات نون پنیره ولی همش از بی تحرکیه
نگار_00 عضویت: 1398/07/25 تعداد پست: 11548 منم چاق شدم اگ کرونا نبود حداقل آدم میتونس بده باشگاه 😔😔😔😔
oral عضویت: 1399/03/27 تعداد پست: 526 وقتی ضعف میکنید خرما بخورید. ورزش و رقص هم داشته باشید مواظب زیبائیهاتون باشید😘
نیکی6767 مدیر استارتر عضویت: 1398/12/05 تعداد پست: 5484 منم چاق شدم اگ کرونا نبود حداقل آدم میتونس بده باشگاه 😔😔😔😔 اره واقعا . من باشگاه میرفتم کم نمیشد حداقل ثابت بودم
نیکی6767 مدیر استارتر عضویت: 1398/12/05 تعداد پست: 5484 وقتی ضعف میکنید خرما بخورید. ورزش و رقص هم داشته باشید توی خونه روحیه ورزش ندارم
نگار_00 عضویت: 1398/07/25 تعداد پست: 11548 اره واقعا . من باشگاه میرفتم کم نمیشد حداقل ثابت بودم اره 😔😔خدا کنه بره راحت شیم والا ♡
رزگل65 عضویت: 1398/05/22 تعداد پست: 7728 فقط ناهر و شام میخورم شامم بعضی اوقات نون پنیره ولی همش از بی تحرکیه همه عکس میدن مال تو کو
نیکی6767 مدیر استارتر عضویت: 1398/12/05 تعداد پست: 5484 همه عکس میدن مال تو کو منظورت از تیپم هست؟ بعدا میذارم
fitmom2020 عضویت: 1399/02/04 تعداد پست: 2631 ضعفت بخاطر رژیم غیر اصولیه تو رژیم اصولی برعکس همیشه سیری و نمیتونی وعده هاتو کامل بخوری مشکل از منه شما همه خوبید من معذرت میخام