دوستان من ۲۱ سالمه بعد کلا مادرم یک مدتیه که خیلی خوب باهام رفتار نمیکنه
ینی مثلا یوقتایی برمیگرده میگه کاش یک نفر بیاد تورو بگیره من راحت شم
یا اینکه گاهی اوقات رفتارش خیلی بد میشه
من واقعا نمیدونم چکار باید کنم
اخه الانم به خاطر این کرونا و اینا اصلا من از خونه جایی هم که نمیتونم برم فعلا
مادرم کلا اخلاقش یطوریه که ادم انرژی منفی دریافت میکنه ازش
کسی بوده مادرش اینطوری رفتار کنه؟؟