2777
2789
عنوان

رفتار مادر

117 بازدید | 14 پست

دوستان من ۲۱ سالمه بعد کلا مادرم یک مدتیه که خیلی خوب باهام رفتار نمیکنه 

ینی مثلا یوقتایی برمیگرده میگه کاش یک نفر بیاد تورو بگیره من راحت شم

یا اینکه گاهی اوقات رفتارش خیلی بد میشه

من واقعا نمیدونم چکار باید کنم 

اخه الانم به خاطر این کرونا و اینا اصلا من از خونه جایی هم که نمیتونم برم فعلا

مادرم کلا اخلاقش یطوریه که ادم انرژی منفی دریافت میکنه ازش 

کسی بوده مادرش اینطوری رفتار کنه؟؟


محل ندع

انگار مامانمون رفته بازار مارو نبرده..انگار دندونمون رو کشیدن بهمون بستنی ندادن... انگار برف اومده تا زانو ولی مدرسه ها تعطیل نیست... انگار همه دوستامون افتادن تو کلاس A ما افتادیم کلاس B .... انگار ورزش 19 گرفتیم ... انگار همه اردو رفتن جز ما ... همینقدر داغـونـم...

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

انشالله خدا یه بخت خوب سر راهت قراربده دوتایی راحت شید،اونم خسته س،این زمانه اعصاب برا هیچکس نزاشته

به خودت انرژی مثبت بده،با عشق زندگی کن،آشپزی کن،بخند،برقص،ب خودت وخونت برس،ب اعضای خانواده ات محبت کن....مگه دنیا چند روزه،بیخیال شو وبگذر۰😍

عزیزم اگر میتونی باهاش خوب باش مهربونتر از قبل

حتما فشار عصبی روشه والا حتما بهترینارو برات میخواد

تو یه کتاب خوندم ...ما تو این دنیا قادر به درک ثواب فرستادن صلوات نیستیم  تو اون دنیا میفهمیم که چقدر با ارزش بوده....سعی کنید تا میتونین صلوات بفرستین در حال ظرف شستن،انجام کارهای خونه،پیاده روی و......هم باعث میشه فکرای ناراحت کننده نکنی هم بی نهایت ثواب داره...نیازی نیست صلوات شمار دستت بگیری و بشمری...ارادتمند همه خانومای گل نینیسایتی که تنها دوستان منن❤
عزیزم اگر میتونی باهاش خوب باش مهربونتر از قبل حتما فشار عصبی روشه والا حتما بهترینارو برات میخواد

فشار عصبی که در حال حاضر همه اعضا خانواده درگیر یه مشکلی شدیم

ینی همگی دچار استرس و اضطراب هستیم اما خب مادرم هم باید یه مقدار مراعات مارو بکنه که متاسفانه اصلا نمیکنه

فشار عصبی که در حال حاضر همه اعضا خانواده درگیر یه مشکلی شدیم ینی همگی دچار استرس و اضطراب هستیم ام ...

چون جاش نیستی نمیتونی درکش کنی

چون جاش هستم درکش میکنم😔

 تو فقط دختری فرزندی مسیولیتت کمه

ولی اون فرزنده.مادره.همسره.عروسه.خواهر شوهره.زنداداشه و .....از هر کدوم یکم بکشه میشه کوه آشفشان.....منم اعصابی برام نمونده حتی صدای اسباب بازی بچه چهار سالم منو عصبی میکنه دلم میخواد یه نفر درکم کنه بگه من کنارتم اروم باش.....ولی کسی نیست

تو پناه مادرت باش

تو یه کتاب خوندم ...ما تو این دنیا قادر به درک ثواب فرستادن صلوات نیستیم  تو اون دنیا میفهمیم که چقدر با ارزش بوده....سعی کنید تا میتونین صلوات بفرستین در حال ظرف شستن،انجام کارهای خونه،پیاده روی و......هم باعث میشه فکرای ناراحت کننده نکنی هم بی نهایت ثواب داره...نیازی نیست صلوات شمار دستت بگیری و بشمری...ارادتمند همه خانومای گل نینیسایتی که تنها دوستان منن❤
😔 چرا آخه؟ مسئله ای پیش اومده تو خانواده‌تون؟ مشکلی هست که اینطوری شده؟؟!

بله الان خب یه مقدار دچار یکسری مشکلاتی هستیم ولی اگر مشکلی هم هست به هر حال همه اعضا خانواده درگیر شدن 

به نظره خوده من مادرم باید یه مقدار بیشتر مراعات کنه 

چون جاش نیستی نمیتونی درکش کنی چون جاش هستم درکش میکنم😔  تو فقط دختری فرزندی مسیولیتت کمه و ...

بله البته حق با شماست 

بالاخره مادرا هم خیلی تنش و استرس رو تحمل میکنن

👌👌👌

نمیدونم شایدم به قول شما مشکل از منه 

نه عزیزم نمیشه گفت صددرصد مشکل ازشماست ولی میتونین با مراعات این مسائل تنشو کمتر کنین انشالله خدا به مادرت صبر بده ومشکلاتتون زودتر حل بشه وخودتونم یه زندگی خوبو تحربه کنین به هرحال این قرنطینه وتو خونه موندن طولانی برای هممون یه سری مشکلات درست کرده انشالله که بیماری کرونا زودتر ازبین وهمه از همه گرفتاریها نجات پیداکنن 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز