دوستان من ۲۱ سالمه بعد کلا مادرم یطوری رفتار میکنه که انگار من توی خونه مثلا اضافی هستم
نمیدونم شاید مادرم همچین قصد و نظری نداره اما من از رفتارش همچین چیزی رو برداشت میکنم
اینم بگم که به علت این شرایط کرونا کلا هیچ جایی هم خیلی وقته نرفتم
بعد مادرمم کلا انرژی خوبی بهم نمیده رفتارش
نمیدونم چکار کنم 😔
یه چند بارم گفت کاش یکی میومد تورو میگرفت من راحت میشدم
ینی کلا به چنتا از بستگانمون هم همینو گفته
کسی هست مادرش اینطوری باشع؟؟