2777
2789
عنوان

امروزم گذشت

119 بازدید | 12 پست

امروز باید پریود میشدم نشدم نزدیک دوساله از سقطم میگذره حالا امشب کتلت داشتیم بدم اومد از بوش حالت تهوع میگرفتم بعدشم گرسنم بود زیاد ولی میل به غذا نداشتم ممکنه اینا نشونه حاملگی باشه؟

میشه برای سلامتی و بچه دارشدنم ی صلوات بفرستین

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مهرماه سقط داشتم اماهنوزپریودنشدم واسه همین پرسیدم

برو دکتر پیگیر شو ببین بقایا نداشته باشی که خیلی اذیت میکنه اگه باشه

میشه برای سلامتی و بچه دارشدنم ی صلوات بفرستین
رفتم سونوبقایاندارم

اگه نداری اشکال نداره میاد دیر و زود داره ولی میاد جوشونده های گرم بخور کنجد سیاه دم کن بخور روغن سیاه دانه شبا بمال به شکمت

میشه برای سلامتی و بچه دارشدنم ی صلوات بفرستین
اگه نداری اشکال نداره میاد دیر و زود داره ولی میاد جوشونده های گرم بخور کنجد سیاه دم کن بخور روغن سی ...

همه اینهاروانجام میدم

دردم خیلی زیاده شکم وکمردردعضله هام میگیره سینه درد 

نگران شدم بی بی چک زدم منفی بود

[QUOTE=164866118]همه اینهاروانجام میدم دردم خیلی زیاده شکم وکمردردعضله هام میگیره سینه درد  نگران شدم بی بی چک ...[/QUOاشکال نداره اینا عوارض سقطه باید بدنت تقویت بشه مهم اینه که بقایا نباشه که خداروشکر نداری

میشه برای سلامتی و بچه دارشدنم ی صلوات بفرستین
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792