2777
2789

من کنکوری ام

از عید به بعد اومدم بخونم خودم ی بیماری گرفتم نشد

بعدم یه اتفاق بشدت غیر منتظره افتاد که هنوزم ادامه داره

و دراخر با اون اتفاق کناراومدم نشستم به خوندن کرونا گرفتم

حالا من موندم با خرواری از کتابو درس

و فکر میکنم وقتی نمونده

کلی مشکلات هم دارم

تمام سالهای تحصیلیم بیکارو بی دغدغه بود غیر امسال

من حتی پارسال نتونستم کتابای یازدهم رو ب اتمام برسونم

و الانم بخاطر کرونا یکماه از دوازدهم عقب افتادم

حس میکنم وقتی ندارم

به هوش خودم شک ندارم با کمی خوندن راحت تست میزنم حتی دینی و زیست خیلی وقتی نخونده تست میزنم درسه

اما خیلی زمان کمه

کنکور قبول نشم بمیرم بهتره

رشتم تجربیه

دردودل#  

کاربری برای دو نفر است

پایم ریاضی فیزیک ضعیفه اما خیلی خوب مفهومی یادمیگیرم فقط محاسبات ریاضی شیمی فیزیک و ریاضی رو اشتباه میرم مثلا همچیو تو فرپول میزارم جواب اخرم اشتباه میشه راه حل درست ‌!

کاربری برای دو نفر است

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اشکال نداره یه سال بمون دوست من رتبه ی سال پیشش شد ۷۰۰۰ هزار امسال شد ۴۵۰ نا امید نشو توام میتونی ال ...

دلم میخواست امسال قبول شم از خونمون برم تحمل خونه سخته برام😪

کاربری برای دو نفر است
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792