2789
عنوان

سن

84 بازدید | 13 پست

یه دخترو پسری ک قصدشون ازدواجه بعد دحترع سه ماه از پسره بزرگ ترع بنظرتون اشکالی داره جدا بشن یا نه ؟ بعدن با مشکل بر نمیخورن؟ لطفا بگین

مبیناااام 😀.      

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بنظر من باید ۴_۵سال پسره بزرگتر باشه

کساییم ک میگن ن دوس داشتن مهمه و اینا 

اصلا بحث دوس داشتن نیس بعدها بخاطر اختلاف نظر و این چیزا ک بخاطر سنه مشکل پیش میاد

میشه برای سلامتیم و حاجت رواییم یه صلوات یا حمد مهمونم کنی؟
دختر داییم از شوهرش دوسال بزرگتره  ۶ ساله دارن زندگی میکنن  و دوتا بچه هم دارن  سن ...

بعدن هی پسره به رو دختر نمیاره ک تو از من بزرگ تریو بچه ک نیستیو ازین حرفا

مبیناااام 😀.      
بعدن هی پسره به رو دختر نمیاره ک تو از من بزرگ تریو بچه ک نیستیو ازین حرفا

اینا که دوسال بزرگتره هیچ اختلافی ندیدم البته اینم بگم که دختر داییم خیلی آروم و خیلییییییی احترام میزارع ب شوهرش 

ینی اصلا معلوم نیست اون بزرگترع 

بعضیا اصلا ب رو نمیارن اما تو ذهن مرد چی باشه دیگه نمی‌دونم خیلیا واسشون مهم نی 

الان من شوهرم بزرگتره همیشه میگه بزرگترتم هیچی حق نداری بگی کلی اختلاف داریم 

من از شوهرم سه سال بزگترم ولی کودک درونم خیلیییی فعاله اونم تو تصمیم گیری ها بافکر تر تصمیم میگیره در کل مهم نیست خیلی بحثمون شده خیلی چیزا ب هم گفتیم ولی هیچوقت این ی دونه رو بهم نگفته چون واقعا مهم نیست خودش میدونسته دیگه و انتخاب کرده اینا ک میان تو دعوا این چیزهارو میگن خودشونو زیر سوال میبرن 

یعنی جدا بشن


جدایی خیلی چیز بدیه

از اول نباید فکر ازدواج با کسیکه ازت کوچیکتره ب سرت بزنه بعدش دیگه نمیتونی جدا شی اگه دوسش داشته باشی

میشه برای سلامتیم و حاجت رواییم یه صلوات یا حمد مهمونم کنی؟
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز