2777
2789

نچ

(ازتون یه خواهشی دارم از شمایی که امضامو میخونی...مادری یا خانوم خونه یا شاغل و یا همه اینا... لطفا موقعی که تو خونه مشغول کاری، اگه شیشه مربا تموم شد ،اگه جعبه مقوایی پیتزا و شیرینی خالی شد ،اگه شامپو تموم شد،قوطی شیر خشک دلبندت خالی شد،شيشه خيارشور و سس و آب معدنی و بطری آب میوه تموم شد،اگه خواستی اسباب بازی شکسته يا هرچیز پلاستیکی يا مقوايي يا فلزي و شيشه اي دور بندازی...یه کیسه پلاستیکی بزرگ بزار دم در هرموقع یکی از اینا تموم شدن لطف کن بندازش داخل اون کیسه و وقتی پر شد سرشو گره بزن، یا بندازش ظرف زباله یا ازش آویزون کن.میدونی چقد اجر کارت میشه؟؟ هم در حق طبیعت و هم در حق اون انسان زباله گردی که ضایعات بازیافتی خشك جمع میکنه لطف بزرگی میکنی و میدونم که پاداش این کار خوبت یه جایی به خودت برمیگرده 🙏🙏💚💚💚)اسم اين كار تفكيك زباله خشك در مبدا است كه در اكثريت كشورهاي اروپايي و جهان اول انجام ميشه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

متوسطه

🇮🇷🌱سرزمینم، هر نسیمت بوی غیرت میدهد. در رگهایمان خون مردانی جاریست که برای خاکشان از جان گذشتند و نام وطن را سربلند نگه داشتند. 🌱🇮🇷 ✨💛✨💛میدونستی که روانشناسی میگه شما خیلی بهتر میتونید رو آدمایی که تنهایی رو ترجیح میدن ، حساب باز کنید ، تا آدمایی ک اجتماعی تر هستن و با همه دوستن! آدمای تنها ، تنهایی رو ترجیح میدن ، چون هر آدمی سلیقشون نیست و اگه یه آدمی پیدا کنن ک سلیقشون باشه ، خیلی واسش احترام قائل هستن؟✨✨💛✨💛✨✨💛💛✨💛✨✨

برای ایران متوسط رو به کوتاهه.

اما کلا برای این چیزایی که دست خود آدم نیست حرص نخورین.  

دوستان اگر اطلاعات در زمینه‌ی مهاجرت و ادامه تحصیل و... می‌خواین لطفا یا پست بذارید تگم کنید یا توی یکی از تاپیک‌هام کامنت بذارین که بتونم بقیه رو که سوال مشابه دارن ارجاع بدم و یک سوال مشابه رو چندین بار در خصوصی جواب ندم.

عزیزان لطفا تاپیک اولمو (خواستگار)) برام گزارش بزنین مرسی عزیزان گزارش دادین لایک کنین براتون صلوات میفرستم ممنونتون میشم.ببخشی استارتر عزیز

میشه برای سلامتیم و حاجت رواییم یه صلوات یا حمد مهمونم کنی؟
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز