2789
عنوان

کنکووووور

87 بازدید | 15 پست

بچه ها من رشتم ریاضیه الان دانشجو مهندسیم

میخوان بعد اینکه درسم تموم شد انسانی کنکور بدم

کسایی که انسانین بگید میشه اصلا اینکارو کرد یا نه 

به نظرتون چیکار کنم

چندسالته؟

ما مردم نجیب*خوزستانی*حرمت داریم...ما مردم هشت سال دفاع مقدسیم.....خوزستان مانند مادر است،کمتر از همه میخورد کمتر ازهمه میپوشد کمترازهمه استراحت میکند و تمام نق و نوق ها را تحمل میکند😢خوزستان تنهاست...😢

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مهندسی چی میخونی عزیزم؟

تدریس خصوصی زیست وریاضی وفیزیک و شیمی پایه و کنکور با مبلغی که رضایت داشته باشید😍خودمم دانشجو ام و رتبه زیر ۵۰۰  منطقه ۲کنکور۹۹ بودم و امیدوارم که بتونم کمک کنم به دوستای عزیزم
پزشکی

خب اولا رشته خودت هم خوبه 

من خودمم ترم۳ عمرانم ۱۹ سالمه 

و اینکه اگه بخوای کنکور انسانی شرکت کنی باید دیپلم انسانی داشته باشی یعنی برو از مدارس بزرگسالان شهر خودت بپرس 

چون باید امتحانات دوازدهم انسانی رو بدی 

اونایی که نهایی هستن رو عزیزم

تدریس خصوصی زیست وریاضی وفیزیک و شیمی پایه و کنکور با مبلغی که رضایت داشته باشید😍خودمم دانشجو ام و رتبه زیر ۵۰۰  منطقه ۲کنکور۹۹ بودم و امیدوارم که بتونم کمک کنم به دوستای عزیزم
حسابداری 

خب چرا با سوابق تحصیلی نمیری آزاد یا غیرانتفاعی؟

تدریس خصوصی زیست وریاضی وفیزیک و شیمی پایه و کنکور با مبلغی که رضایت داشته باشید😍خودمم دانشجو ام و رتبه زیر ۵۰۰  منطقه ۲کنکور۹۹ بودم و امیدوارم که بتونم کمک کنم به دوستای عزیزم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز