2777
2789

واقعین 

ولی من تا حالا ندیدم

ملکه الیزابت و اوباما و بادیگارد اوباما هستن

تیغ هست رگ هست منم هستم                                               ولی لامصب وان نیست ،یدونه از اون لگن قرمزا هست که توش جا نمیشم🙂💔😐🤣                 ‌ ‌   ‌همونقدر که سیروان خسروی دوست داره زندگیو من ریدم توش😐🙌حاجی با ما در نیوفت اسیدم مث ابه   !😏 بشخصه اگر به راه راستم هدایت بشم اولین بریدگی دور میزنم😌زمان هیچیو تغییر نمیده فقط دردو به عادت تبدیل میکنه:)بشخصه یه روزایی اینقدر سگم که فقط حضرت سلیمان میفهمه چی میگم🤐دنیای قشنگیست اما به ما چه:)حالا خودمونیم کدوماتون تو بچگی با چوب شور فاز سیگار برمیداشتید؟؟؟😁🙌🤣رحمت تو پایتخت ثابت کرد تو نباشی بقیه هستن🤣🤣🤣🙌اقا ایران کجاست؟؟جایی که مردمانش پیاده تا کربلا میروند اما چون پا درد دارند از پل عابر پیاده نمیرن😐🤣وقتی اولین بار بدون مامانت میری دکتر:اممممم اسمم چی بود؟؟؟!!!😐🙌😁

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


یعنی چی؟ چه جوری هستن مگه؟

نمیدونم تو نت  دیدم 

ولی یه ویدئو هست از بادیگارد اوباما که وسط سخنرانی اوباما یه حالت ترسناکی میشه 

برو ببین

تیغ هست رگ هست منم هستم                                               ولی لامصب وان نیست ،یدونه از اون لگن قرمزا هست که توش جا نمیشم🙂💔😐🤣                 ‌ ‌   ‌همونقدر که سیروان خسروی دوست داره زندگیو من ریدم توش😐🙌حاجی با ما در نیوفت اسیدم مث ابه   !😏 بشخصه اگر به راه راستم هدایت بشم اولین بریدگی دور میزنم😌زمان هیچیو تغییر نمیده فقط دردو به عادت تبدیل میکنه:)بشخصه یه روزایی اینقدر سگم که فقط حضرت سلیمان میفهمه چی میگم🤐دنیای قشنگیست اما به ما چه:)حالا خودمونیم کدوماتون تو بچگی با چوب شور فاز سیگار برمیداشتید؟؟؟😁🙌🤣رحمت تو پایتخت ثابت کرد تو نباشی بقیه هستن🤣🤣🤣🙌اقا ایران کجاست؟؟جایی که مردمانش پیاده تا کربلا میروند اما چون پا درد دارند از پل عابر پیاده نمیرن😐🤣وقتی اولین بار بدون مامانت میری دکتر:اممممم اسمم چی بود؟؟؟!!!😐🙌😁

اول که ریپتال نه ..اون رپتایل هست به معنای خزنده ...بله هستن ..اوباما و ملکه انگلیس رپتایل هستن ...دمای بدن و نوع فرکانسشون فرق داره و مادشون فکر کنم 5 یا 6 هست ..بحثش طولانیه

نمیدونم ی کلیپ دیدم ازشون ولی با ی کلیپ نمیشه گفت هست یا نه مطالعه گسترده ای میخواد

❌🚨از یکم دی ماه برای اعتراض به وضعیت سایت نه تاپیک میزنیم نه پست میزاریم🚨❌ ...  A New Me    Coming Soon     Loading...  ۲۰%                                          عضو اکیپ علمی تخیلی💫             خدایاشکرت💕    i can🕊
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز