2777
2789
عنوان

چی بگم🤔

97 بازدید | 5 پست

چن روز پیش خواستم آنلاین از پیج ی شومیز بخرم، بعد دایرکت ک پی ام دادم گفتم عکس بدید تا رنگاشو از نزدیک ببینم... خلاصه گف باشه حتما ،ولی نفرستاد 

دوباره پی ام دادم گف یادآوری کن،، باز نفرستاد😑😕

مزون خوبی هم هس اتفاقا 

بنظرتون باز بگم؟ یا جوابشو بدم بگم ایسگا کردی مارو😐


چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


پیچ که شماره تلفن گذاشتن معتبر تر تا از طریق دایرکت 

اره والا دیگه روم نیس ی بار دیگه پی ام بدم😂

اتفاقا ی شماره زده رو پیجش

عزیزم چی بگم بنظرت؟

اخه شومیز زیاده واسه خرید ولی اونی ک دیدم تو پیج ی چیز دیگس😍


اره والا دیگه روم نیس ی بار دیگه پی ام بدم😂 اتفاقا ی شماره زده رو پیجش عزیزم چی بگم بنظرت؟ اخه ش ...

پیام‌بهش بده که هدفت خرید میخوای عکس بیشتر ببینی اگه میشه تو واتساپ یا تلگرام پیام بده 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792