2777
2789

بعد از حمام؟ 

آدرا استفاده میکنم خیلی خوبه خوش بو هم هست بسیااااار

قیمتشفکر کنم سی چهل تومن نهایت

😎.                                                              کودکان زیر 20 سال وارد صحبت‌های بزرگانه نشن لطفا منظورم شمایی که اندازه سنت، رشد عقلی نداری

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من لوسیون و روغن بچه فیروز استفاده میکنم 

یکی هم جند سال پیش اوردم از برزیل خیلی خوب هست ولی اینجا گیر نمیاد 

جدیدا از روغن گرم ماساژ استفاده میکنم میخرم یه شیشه شو 500 عالیه ولی فیروز هم بصرفه هست هم عالیه 

هر بچه ای منو میبینه میگه خوشبحال بچه تون چقدر مامان مهربونی داره   ولی نمیدونن من بچه ندارم  کاش خدا نگام میکرد من باردار میشدم و صاحب یه فرزند سالم و زیبا خدایا امیدم به تو هست خودت دستمو بگیر
روغن بچه بهتره یا لوسیونش؟


من از هر دو میزنم یه بار روغنشو یه بار لوسیونش عالیه 

فعلا هم تموم کردم از همه چی بازار هم میترسم برم 

راستی گل سرشور هم خوبه  

هر بچه ای منو میبینه میگه خوشبحال بچه تون چقدر مامان مهربونی داره   ولی نمیدونن من بچه ندارم  کاش خدا نگام میکرد من باردار میشدم و صاحب یه فرزند سالم و زیبا خدایا امیدم به تو هست خودت دستمو بگیر
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز