2777
2789
عنوان

میخوام بمیرم

406 بازدید | 12 پست

  ۱۴ سالمه . 

هیچکس دوسم نداره.

چند نفر از عزیزانمو از دست دادم . 

هیچکسو نمیخوام . 

از خودم متنفرم . 

روزیبیش از ۱۰۰ بار ارزوی مرگ دارم .

میخوام خود کشی ولی نمیتونم.  

خیلی اذیتم میکنن .

از زندگی سیر شدم . 

کجای دنیا دختر۱۵ ساله تو خودش شکسته ولی آخش در نیومده .

همه راه ها رو امتحان کردم . هیچ جوره نمیشه . 

درسته سنم خیلی کمه . ولی خیلی تجربیات دارم . خیلی. درسمم عالیه.  

منو همه جا تهقیر میکنن . 

بهم هیج کس محل نمیده . به خدا دیگه بریدم . همیشه گفتم خدا بزرگه درس میشه ولی نشد که هیچ بد ترم شد . 

کی تحقیرت میکنه عزیزم

👨👩آقا و خانم محترم وقتی از شما سؤال میکنن اینطور پاسخگو باشید...:میپرسند شما متأهل هستین یا مجرد؟بگویید متعهد هستم, چون که...:تجربه نشون داده نه مجرد بودن نشانه تعلق خاطر نداشتن به کسی هست نه متأهل بودن نشونه تعهد و وفاداری...همه قراردادها را که روی کاغذهای بی جان نمینویسند...بعضی از عهدها و قولها را روی قلبهایمان مینویسیم... حواسمون به این عهدهای غیر کاغذی باشه شکستنشان یک انسان رو میشکنه😞💔  آقای محترم خوب دقت کن روز اول شروع زندگی رو یادت میاد...؟   حتما یادت میاد چه عاشقانه ها و چه اظهار علاقه های دو نفره داشتی... خانم محترم خوب دقت کن روزای اول شروع زندگی رو یادت میاد...؟ حتما یادت میاد چه ناز کردنها و چه خوشیهای دو نفره داشتی... تو رو خدا پایبند باشید به هم دیگه. تو زندگی زناشویی هم دیگرو بپرستید.   آقا حالا که متأهل شدی متعهد شو...   زندگی زناشویی حرمت داره... مرد اونکه خیانت بتونه بکنه اما نکنه...خانم محترم انتقام گرفتن در زندگی معنا و مفهومی نداره و تا با همسرت دعوات شد, افکار پلید رو از ذهنت دور کن😡 پایه زندگی هر مردی شما خانمها هستین...    خدا حفظ کنه همه خانمهای پاکدامن رو.

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اقتضای سنته گلم الان خیلی حساسی بزرگتر بشی خیلی چیزا دیگه به نظرت مشکل نمیاد

لحظه به لحظه زندگیم سایه یه نفر با منه،حتی پستی که میخونم یا کامنتی که میذارم❤فرشته نگهبان،رفیق،یار و حامی منه❤ما یه روح هستیم در دو بدن❤نکند اینهمه بد قلب مرا سست کند

نفرما جونم،احساس الانت اقتضای سنت هست و طبیعیه،تمام ماهایی که الان بالای سی هستیم عین همین احساسات و افکارو داشتیم،فقط کافیه صبور باشی همین❤یکمم رو ذهنت و عزت نفست کار کن،عین عضله که با ورزش قوی میشه دختر خوب

یک دفعه عرق‌کرده از خواب می‌پریم و می‌بینیم همه‌‌ی چیزهایی که توی این سال‌ها دیدیم کابوس بوده و هنوز سال هفتاد و هشته. صبح توی مدرسه خوابمون رو تعریف می‌کنیم و بغل دستی‌مون خمیازه می‌کشه و می‌گه ول کن این چرت و پرت‌هارو، دیشب سریال روزگار جوانی رو دیدی؟!⬅(موافقی یه سر به پیجم بزنی؟😻elqueno1367)

درس بخون بچه جون 

ای کاش این فضای مجازی نبود 

من اون زمانا که 14 سالم بود 

موبایل دکمه ای داشتم 

خیلی راحت تر بودم 

دهه هشتاد همه مون شادتر بودیم 

اون زمانا 14 سالم بود گفتم درس میخونم 

آزمون نمونه _تیزهوشان با یه رتبه خوب قبول شدم 

الان برای آزمون نمونه _تیزهوشان 

کل کتاب 31+1 استان رو بگیر و بخون 


ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

اسلامشهر

ترنم1404 | 4 ثانیه پیش

عقد دکتر

غزلممم22 | 22 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز