۱۴ سالمه .
هیچکس دوسم نداره.
چند نفر از عزیزانمو از دست دادم .
هیچکسو نمیخوام .
از خودم متنفرم .
روزیبیش از ۱۰۰ بار ارزوی مرگ دارم .
میخوام خود کشی ولی نمیتونم.
خیلی اذیتم میکنن .
از زندگی سیر شدم .
کجای دنیا دختر۱۵ ساله تو خودش شکسته ولی آخش در نیومده .
همه راه ها رو امتحان کردم . هیچ جوره نمیشه .
درسته سنم خیلی کمه . ولی خیلی تجربیات دارم . خیلی. درسمم عالیه.
منو همه جا تهقیر میکنن .
بهم هیج کس محل نمیده . به خدا دیگه بریدم . همیشه گفتم خدا بزرگه درس میشه ولی نشد که هیچ بد ترم شد .