دوستان به نظر شما ممکنه که مثلا یک نفر برای ادم جادو کرده باشه بعد حال روحیه ادم بهم بریزه؟؟
اخه من خودم یه مدته اصلا به طور کل افسرده و عصبی شدم و خیلی برا خودم عجیبه این حالتم ، چون قبلا اصلا اینطور نبودم.
ینی سر مسائل کوچیک و بیخود فوری عصبی میشم
از نظر پزشکی هم مشکلی ندارم ینی به تازگی آزمایشو اینا دادم.
بعد یکی از بستگانمون گفت ممکنه یه نفر مثلا یه جادویی چیزی کرده باشه.
البته من خودم خیلی به اینچیزا اعتقاد ندارم ولی این حالت خودمم برام یکم غیر عادیه