2777
2789
عنوان

جادو و طلسم

6656 بازدید | 41 پست

دوستان به نظر شما ممکنه که مثلا یک نفر برای ادم جادو کرده باشه بعد حال روحیه ادم بهم بریزه؟؟

اخه من خودم یه مدته اصلا به طور کل افسرده و عصبی شدم و خیلی برا خودم عجیبه این حالتم ، چون قبلا اصلا اینطور نبودم.

ینی سر مسائل کوچیک و بیخود فوری عصبی میشم 

از نظر پزشکی هم مشکلی ندارم ینی به تازگی آزمایشو اینا دادم.

بعد یکی از بستگانمون گفت ممکنه یه نفر مثلا یه جادویی چیزی کرده باشه.

البته من خودم خیلی به اینچیزا اعتقاد ندارم ولی این حالت خودمم برام یکم غیر عادیه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من خودم از وقتی ازدواج کردم همینم خیلی سعی کردم کنترلش کنم اما بیماری جسمی گرفتم نمیگم حالا از جادو و طلسمه اما شک میکنم بعضی وقتا نمیدونم دیگه باید چیکار بکنم.بی قراری دارم مثلا خونه خودم اروم و قرار ندارم دلم اشوب میشه دوست دارم برمجایی اونجا برم نمیتونم بمونم فوری میام خونه.

یکی از علاعم بیماری روحی و روانی و جسمی میتونه باشه اما خب تشخیص مهمه 

یه دکتری بهم گفت ممکنه که ویتامین های بدنت کمه اما ازمایش که دادم دیدم نه مشکلی از اون لحاظ ندارم

این ‌کرونا هم البته بی تاثیر نیست با این خونه موندن و اینا به هر حال روحیه ادم بهم میریزه شما هم اح ...

ربطی ب کرونا نداره همش دلم شور میزنه قلبم تیر میکشه سر بچه هام داد میزنم حوصله هیچکیو ندارم وسواس فکری گرفتم همش دارم برا خودم ی اعصاب خوردکنی درست میکنم همه میگن عوض شدی دست خودم نیس

من خودم از وقتی ازدواج کردم همینم خیلی سعی کردم کنترلش کنم اما بیماری جسمی گرفتم نمیگم حالا از جادو ...

اررره واقعا منم همینطورم 

مثلا توی خونه یهو بیخود استرس میگیرم 

ینی بیشترم حالته عصبانیت دارم 

یکم دم نوش بهارنارنج خوردم اما بهتر نشدم

یه دکتری بهم گفت ممکنه که ویتامین های بدنت کمه اما ازمایش که دادم دیدم نه مشکلی از اون لحاظ ندارم

من که علاعم افسردگیو دارم قبلا خیلی کم بود از وقتی کرونا اونده سدید شده چون خونه ام همش میشینم فکرو خیال میکنم دقیقا از روزی که عقد کردم پریودم خورد بهم جوری که پریود نمیشم زیاد درصورتیکه مثل ساعت بودم قبلش یکی بهم گفت شاید جادو کردن بچه دار نشی و اینا اما اهمیت ندادم به حرفش

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز