دوستان من ۲۱ سالمه بعد یه چند ماهیی هست که خیلی زیاد عصبانی میشم
البته توی این چند ماه یه مقدار دچار مشکلاتی بودم و فکر میکنم اونا هم در حالت روحیه من موثر بوده
ولی خودم گاهی اوقات از رفتار خودم خجالت میکشم
ینی اصلا دست خودم نیست مثلا یهو سر یه موضوع کوچیک به شدت عصبی میشم
حتی مثلا اگه وسیله ای هم دم دستم باشه یکدفعه پرت میکنم
نمیدونم چرا اینطوری شدم
کسی بوده این مشکل رو داشته باشه؟؟