2777
2789
عنوان

عصبی شدن

67 بازدید | 2 پست

دوستان من ۲۱ سالمه بعد یه چند ماهیی هست که خیلی زیاد عصبانی میشم 

البته توی این چند ماه یه مقدار دچار مشکلاتی بودم و فکر میکنم اونا هم در حالت روحیه من موثر بوده 

ولی خودم گاهی اوقات از رفتار خودم خجالت میکشم 

ینی اصلا دست خودم نیست مثلا یهو سر یه موضوع کوچیک به شدت عصبی میشم 

حتی مثلا اگه وسیله ای هم دم دستم باشه یکدفعه پرت میکنم 

نمیدونم چرا اینطوری شدم 

کسی بوده این مشکل رو داشته باشه؟؟


منم همینطورم ولی وسیله پرت نمیکنم 

الا بذکرالله،،،تطمئن القلوب❤سلام دوستان من صاحب یک شغل اینترنتی کاملامعتبر با درامد خیلی خوب تنهابایک گوشی هستم...یجورایی این شغل بی اغراق معجزه زندگی من بود... همینطورهم ک میدونید دنیادرحال تغییره و درامدها هم داره اینترنتی میشه... بویژه تواین ایام کرونا همچین شغلی ضروریه.. حالا اگر کسی هست که دنبال همچین فرصت درامدی ای هست، خوشحال میشم بتونم کمک کنم... 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز