2777
2789
عنوان

اسم قشنگ

| مشاهده متن کامل بحث + 622 بازدید | 53 پست
ناموسن فازتون چیه اسم بچه رو میذارین برکه

برکه محل آبِ زلاله

آب نماد پاکی و روشناییه

تو نگاه من اسم شیک و مناسبی برای یه دختره 

البته سلیقه‌ها متفاوته. نظر شما هم محترمه

مگر تو در مسیر نسیم ایستاده‌ای امشب/ که عطر زلف پریشان/ دوباره جانم را زِ دست باد/ به آغوش باده میراند؟

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

برکه نماد برکته 😊 قشنگه که، بعضیا اسم های طبیعت و این تیپی رو دوس دارن، بعضیا اسمایی که جدیدا اومدن ...

من ب اونایی ک برکه دوس دارن احترام میذارم ولی خودم اگ اسمم برکه بود عوضش میکردم چون اصلا ظرافت نداره

حتی روزی ک پونزده بار فال حافظ گرفتم و گفت بهش نمیرسی، حتی اون لحظه ای ک دیدم پستای یه دخترو یکی در میون لایک کردی و عکس دونفره تون رو دیدم، حتی روزی که با یه زن جدی حرف میزدی و بازم حسودیم میشد و...تو همه ی این لحظه ها خواستم دیگه دوستت نداشته باشم، خواستم برا همیشه ب چشم ی مرده بهت نگاه کنم یه آدمی ک ول کرد رفت برا همیشه و منم گفتم ب جهنم اما نشد...من دل کندن برام عین آب خوردنه من پرم از قبر آدمهایی ک ریختمشون دور پاکشون کردم خیلی راحت از زندگیم ولی خودت بگو این حس لعنتی چرا میگه نرو همه چی درست میشه...؟؟ حالم خوبه ولی چرا ب هر کی میگم چمه میگه احمق نشو ولی من هیچ وقت احمق نشدم هیچ وقت خودمو گول نزدم هیچ وقت نذاشتم حالم بد بشه بخاطر عشقت... توی این برزخ و جنگ حسم ب آینده با واقعیت یه حسی میگه بری هم ناراحت نمیشم، ب هر حال ممنون واسه لحظه هایی ک حال دلم بد بود و خوب شد بعد اینکه تو رو دیدم، لحظه هایی ک خودتم متوجه نشدی دوستت دارم اما من خوشحال بودم... هیچ وقت نذاشتم حالم بد شه هیچ وقت و امروزم حالم خوبه بدون وابستگی بهت میدونم آخرش 20 خرداد 1405 روز عروسیمه با تو...راجب تیکر سوال نکنین عشقا  باردار نیستم
پریماه قشنگه، مثل پریناز

من کلا تو فاز طبیعتم😂

ان شاءالله که قدمش خیر باشه برات❤

مگر تو در مسیر نسیم ایستاده‌ای امشب/ که عطر زلف پریشان/ دوباره جانم را زِ دست باد/ به آغوش باده میراند؟
من کلا تو فاز طبیعتم😂 ان شاءالله که قدمش خیر باشه برات❤

مرسی عزیزمممم😍

من زیاد تو فاز اسمایی نیستم که معنیش تابلوئه و طبیعته. اسمای کوتاه و آسون و با معنی میخوام ولی هیجی به دلم نمیشینه

مرسی عزیزمممم😍 من زیاد تو فاز اسمایی نیستم که معنیش تابلوئه و طبیعته. اسمای کوتاه و آسون و با معنی ...

من عکس شما اسم عجیب که معنیش مشخص نشه دوست ندارم و برخلاف خیلیا اسم طولانی دوست دارم😂

کلا انتخاب اسم خیلی سخته

مگر تو در مسیر نسیم ایستاده‌ای امشب/ که عطر زلف پریشان/ دوباره جانم را زِ دست باد/ به آغوش باده میراند؟
اسم هلیا هم خیلی دوس دارم ولی دیدم کسایی که همین خودمن اسمشون هلیاس، گفتم لابد قدیمیه 

نه بابا کجا قدیمی از اسمهای امروزی که قشنگتره

اسمی انتخاب کن که بزرگ که میشه بهش بیاد یکسری اسمها برای دوران بچگی از ۱۵ بزرگ حساب میشی

اسمی انتخابی بلند صدا بزن انگار یک مرد یا خانم ۴۰ ساله ببین این اسم برای اون موقع خوبه یانه

 رادین ،رادوین:جوانمرد

تیرداد :از اسم پادشاهان 

آراد :فرشته ای بر دین و تدبیر 


سایه :بزرگی 

دلربا :رعنا ،خوشگل

آوا:نغمه 

سها:کوکب .نجم 

میترا :فرشته موکل مهر 


گاهی (نه!)  همیشه  شادترین غمگین جهانم:).        https://t.me/+gQy_zMZHRK4yNzE0.         

نه بابا کجا قدیمی از اسمهای امروزی که قشنگتره اسمی انتخاب کن که بزرگ که میشه بهش بیاد یکسری اسمها ب ...

جمله آخرت رو موافقم. 

ولی واسه بخش اول حرفت نظرم اینه که بچه های ما همشون با هم بزرگ میشن و اسماشون همه تو تیپ هم هستش و خیلی عادی میشه تو آینده. الان چون ما نشنیدیم عجیب غریبن.

مثلا زمان خودمون تو مدرسه بعضیا اسماشون قدیمی بود یادته..؟ انگار ماماناشون متناسب با نسل خودشون ایمشونو انتخاب کرده بودن

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز