بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
برکه نماد برکته 😊 قشنگه که، بعضیا اسم های طبیعت و این تیپی رو دوس دارن، بعضیا اسمایی که جدیدا اومدن ...
من ب اونایی ک برکه دوس دارن احترام میذارم ولی خودم اگ اسمم برکه بود عوضش میکردم چون اصلا ظرافت نداره
حتی روزی ک پونزده بار فال حافظ گرفتم و گفت بهش نمیرسی، حتی اون لحظه ای ک دیدم پستای یه دخترو یکی در میون لایک کردی و عکس دونفره تون رو دیدم، حتی روزی که با یه زن جدی حرف میزدی و بازم حسودیم میشد و...تو همه ی این لحظه ها خواستم دیگه دوستت نداشته باشم، خواستم برا همیشه ب چشم ی مرده بهت نگاه کنم یه آدمی ک ول کرد رفت برا همیشه و منم گفتم ب جهنم اما نشد...من دل کندن برام عین آب خوردنه من پرم از قبر آدمهایی ک ریختمشون دور پاکشون کردم خیلی راحت از زندگیم ولی خودت بگو این حس لعنتی چرا میگه نرو همه چی درست میشه...؟؟ حالم خوبه ولی چرا ب هر کی میگم چمه میگه احمق نشو ولی من هیچ وقت احمق نشدم هیچ وقت خودمو گول نزدم هیچ وقت نذاشتم حالم بد بشه بخاطر عشقت... توی این برزخ و جنگ حسم ب آینده با واقعیت یه حسی میگه بری هم ناراحت نمیشم، ب هر حال ممنون واسه لحظه هایی ک حال دلم بد بود و خوب شد بعد اینکه تو رو دیدم، لحظه هایی ک خودتم متوجه نشدی دوستت دارم اما من خوشحال بودم... هیچ وقت نذاشتم حالم بد شه هیچ وقت و امروزم حالم خوبه بدون وابستگی بهت میدونم آخرش 20 خرداد 1405 روز عروسیمه با تو...راجب تیکر سوال نکنین عشقا باردار نیستم
نه بابا کجا قدیمی از اسمهای امروزی که قشنگتره اسمی انتخاب کن که بزرگ که میشه بهش بیاد یکسری اسمها ب ...
جمله آخرت رو موافقم.
ولی واسه بخش اول حرفت نظرم اینه که بچه های ما همشون با هم بزرگ میشن و اسماشون همه تو تیپ هم هستش و خیلی عادی میشه تو آینده. الان چون ما نشنیدیم عجیب غریبن.
مثلا زمان خودمون تو مدرسه بعضیا اسماشون قدیمی بود یادته..؟ انگار ماماناشون متناسب با نسل خودشون ایمشونو انتخاب کرده بودن