2777
2789
عنوان

چرا اینجوریه😢

216 بازدید | 17 پست

مادرم هیچوقت بهم اهمیت نداد با محبت باهام رفتار نکرد حتی نمیشه کنارش بشینم و باهاش حرف بزنم حرفای عادی.

همیشه اخم کرده انگار مرتکب بزرگترین جرم دنیا شدم.

یه مدت میگم اشکال نداره خودمو آروم میکنم ولی نمیتونم این همه ناراحتی رو همیشه تو دلم نگه دارم یوقتایی بغضم میشکنه و گریه میکنم.

وقتی بهش میگیم فلان چیزو لازم داریم برامون بخر بهونه میاره ظرفارو نشستین فلان کارو نکردین انگار ما کارگریم انتظار داره کار انجام بدیم تا چیزی برامون بخره مجبور شدیم خودمون کار کنیم تا درامد کوچیکی داشته باشیم تا مجبور نشیم دستمونو جلوش دراز کنیم چرا اینجوریه من خسته شدم😔

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بی خیال رو پای خودت وایسا 

درد دارم خیلی درد دارم بدتر اینجاس که هر بی سروپایی اومد خاستگاریم اونقد پیگیر میشه ابرومونو برد فقط میخاد شوهرم بده به هر کس و ناکسی که شد

وای چقد مث منی

اتفاقا تو این فکر بودم تایپیکی با همین موضوع بزنم الان گفتم بیخیال پشیمون شدم...

مامان منم همیشه باهام مث دشمن برخورد میکنه همین نیم ساعت پیش سر یه چیز کوچیک دعوا راه انداخت و هرچی از دهنش درومد بهم گفت

واقعا قلبم از کاراش میشکنه.خیلی به فکرم میرسه خودکشی کنم ولی هی میگم بیخیال. تنها آرزویی که دارم اینه که خدا حسرت منو به دلش بذاره جوری غم از دست دادنم رو داشته باشه که روزی هزاربار قلبش آتیش بگیره بگه کاش قدر بچمو میدونستم

فقط امیدوارم خدا حسرتمو به دلش بذاره.کاش بشه همچین چیزی...

مَرا هزار امید هست و هیچکدومِش ديگه تو نیستی😎                                                                                   دید هرکسی به دنیا متفاوته و همین تفاوت دیدگاه ها زندگی و صحبت ها رو جذاب میکنه، پس نگاه هیچکس به زندگی غلط نیست، چون ما هنوز از خیلی اتفاقایی که تو این دنیا رخ میده خبر نداریم😉😊
وای چقد مث منی اتفاقا تو این فکر بودم تایپیکی با همین موضوع بزنم الان گفتم بیخیال پشیمون شدم... ما ...

نه خدانکنه

من میگم اونقد تلاش میکنم سختی هارو تحمل میکنم تا موفقیتمو ببینه چون من با چشم خودم دیدم که وقتی تو کاری موفق بشم مسخرم میکنه انگار زورش میاد 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز