2777
2789
عنوان

کمممممک

87 بازدید | 12 پست

سلام دوستان عزیز

دوستان من این سری از روز 22 سیکلم لک و ترشح صورتی داشتم روز 26 سیلکم بی بی گذاشتم هاله انداخت و آزمایش دادم همون روز صفر شد یعنی همون منفی شد و روز 28 سیکلم پریود شدم و امروز که روز یازدهمم هست از دوروز پیش به شدت ترشح دارم و ترشح قهوه ای هم دارم و کمرمم به شدت درد میکنه به نظرتون مشکلی دارم یا ممکنه بارداری باشه چون زیر شکمم خیلی درد میکنه 😩

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


یعنی پریودی نبوده این 15 روز؟ 

احتمالا وسط سیکل دوباره پریود شی یا تخمکگذاریته

رَبِّ لا تَذَرْنی‏ فَرْداً وَ أَنْتَ خَیْرُ الْوارِثینَ        به کوتاهیه آن لحظه ی شادی که گذشت غم هم میگذرد....
پس احتمال بارداری هم نیست ثمین جون؟ 

نه عزیزم

رَبِّ لا تَذَرْنی‏ فَرْداً وَ أَنْتَ خَیْرُ الْوارِثینَ        به کوتاهیه آن لحظه ی شادی که گذشت غم هم میگذرد....
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز