2777
2789
عنوان

خیانت شوهرم؟

703 بازدید | 27 پست

سلام.تاپیک قبلم گذاشته بودم که مشکلم با شوهرم چیه.سر همین کاراش دو سه روزی هست باهاش سردم.چون عقدیم دیشب اومد خونه پدرم ولی باز من محل ندادم چون یه معذرت خواهی نکرد از کاراش صبح دیدم ب ی فن پیج خارجی ک عکسای بد میذاشت دایرکت داده هرچند اون خانم جوابشو نداده چون خارجیه.عکسه هردومونم رو پروفایلشه حتی نوشته مرید ینی ازدواج کرده..ی پیج فیک زدم عکس یه داف رو گذاشتم رکوئست دادم اومد دایرکت.کلی لاس زد وقتی گفتم زن داری گفت اصلا برام مهم نیس کارام جور شه بدونه اون میرم خارج .از ازدواجم پشیمونم و بخاطر ابرو خانوادم نمیذارن طلاقش بدم.من این چتارو برا خودم از اون پیج فرستادم ک مثلا اون خانوم به من در مورد خیانت همسرم میگه.بگم ک قرار گذاشتیم ساعت چهارو نبم فردا گفت حتما میاد..الان پدرشوهر و مادر شوهرم زنگ زدن گفتن برید بیرون اونو راهی کردن به خونه ما‌.با اینکه فوقش پنج دیقه راه باشه الان نیم ساعته نیومده.و این که پدرومادرش خیلی بخاطر گریه هام اشک میریزن همش میگن صبر کن تا کارش جور شه .چیکار کنم دارم کلافه میشم.از طرفی این خیانت حساب میشه ینی دادگاه اسکرین چتارو ببینه حقو ب من میده.خودم مهریه نمیخام ولی خانوادم نمیذارن 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

حق داری والا ،خب دوست نداشتی نمی‌گرفتی چقدر بعضیا بد شدن 

ایشون بالای دوسال ابراز احساسات میکردن اینقد عاشقم بود که من با تموم بدیاش گفتم میشه دوستش داشت نمیدونم چیکار کنم.

لعنت ب این گوشی ها...بخدا زندگی نصف مردمو خراب کرده

و بیشتر از همه لعنت به اینستا .خداروشکر ک نداریم ما

G>⬆️⬇️   میشه برای سالم بدنیا اومدن بچه ام یه صلوات بفرستین ؟؟؟ پروردگارا... نمیگویم دستم را بگیر. سالهاست که گرفته ای.. رهایم نکن.   
و بیشتر از همه لعنت به اینستا .خداروشکر ک نداریم ما

اره بخدا...من ی مدت نصب کردم داشت باعث سوتفاهم باشوهرم میشد..پاک کردم..شوهرمم ک گوشی سادس

ام خاکه جوانه،بو من ژیانه،روح و جانم ب فیدای کوردستانه😍❤❤❤❤
چه آدم  . . . هستس ، یعنی چی احه؟ مگه اسلحه گرفتن بودن رو سرش که بیاد خواستگاری ت ، چقد نامرد ، ...

بنظرت با این چیزایی که گفتم خیانت حساب میکنن؟؟ینی دادگاه باز حق رو به مرد میده.؟

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

رابطه

مهگل1377 | 6 ثانیه پیش

سعی کنیم

28miiii | 2 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز