2777
2789

من اول تب کردم و اسهال

روز دوم تنگی نفس گرف دیگه ول نکرد و شدید شد 

الان روز بیستمه همچنان دارم اما کمتر شده شکر خدا

شمام تنگی نفس داری؟

فقط 8 هفته به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من اول تب کردم و اسهال روز دوم تنگی نفس گرف دیگه ول نکرد و شدید شد  الان روز بیستمه همچنان دا ...

ببخشید شما بیمارستان هم بستری شدین؟؟

نه من خودم تنگی نفس ندارم ولی خواهرم میگه یه مقدار تنفسش امروز سخت شده

من اول تب کردم و اسهال روز دوم تنگی نفس گرف دیگه ول نکرد و شدید شد  الان روز بیستمه همچنان دا ...

یکی دو بار گلاب بخور ببین بهتر نمیشی

خواهرشوهرم خیلی نفس کم میاورد دکتر بهش اسپری داده بود، ۳بار گلاب خورد خیلی بهتر شد

تخم شربتی هم بخور یا ۴تخم چون لعاب داره خوبه برات

کسانیکه وعده ی بهشت به ما دادند، چیزی جز جهنم خلق نکردند.‌                                                          
تو بدن هر کس متفاوت.تست دختر یکساله من دیروز مثبت شد😭😭😭

نگران نباش عزیزم دختر منم دو ماه پیش گرفت ۱۴ ماهش بود ولی فقط یکی دو روز بهانه گیری کرد و اسهال شد

بچه ها اکثرا راحت تر رد میکنن

انشالله به راحتی بگذرونه

کسانیکه وعده ی بهشت به ما دادند، چیزی جز جهنم خلق نکردند.‌                                                          
ببخشید دکتر خواهر شوهرتون رو بستری نکرد بیمارستان؟

نه عزیزم عقط اسپری داده بود

وقتایی که تحرک داشت مثلا نماز میخوند بعدش نفس کم میاورد اسپری میزد

الانم کامل خوبه

کسانیکه وعده ی بهشت به ما دادند، چیزی جز جهنم خلق نکردند.‌                                                          
ببخشید شما بیمارستان هم بستری شدین؟؟ نه من خودم تنگی نفس ندارم ولی خواهرم میگه یه مقدار تنفسش امروز ...

من یه شب بستری شدم بااینکه حالم بشدت بد بود روز بعد مرخص کردم خودمو بخاطر آلودگی اونجا 

بگو خودشو نترسونه بیشتر استرسیه 

هوای آزاد بهش بخوره هرموقع اینجوری میشه 

به شکم بخوابه و اگه کسی هست پشتشو ماساژ بده

فقط 8 هفته به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40
یکی دو بار گلاب بخور ببین بهتر نمیشی خواهرشوهرم خیلی نفس کم میاورد دکتر بهش اسپری داده بود، ۳بار گل ...

اره اتفاقا گلاب رو این اواخر بهم گفتن می‌خوردم بهتر میشدم 

فقط 8 هفته به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز